Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Naalaiveggen

Naalaiveggen Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Det virker igjen nå. Og visningen av regninger som ligger til betaling er nå i form av søyler, så appen må da være oppdatert? Har versjon 2.13.9.

2. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    806
    Bonuspoeng:
    113
    Har samme versjon. Ingenting til betaling, så det vet jeg ikke. Ellers ser den nå ut som den har gjort de siste gangene jeg har sjekket den. Blir jo ikke noe særlig bruk lenger nå.

3. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    Tror nok payr brått mister mange brukere nå ja. Jeg vet ikke engang om jeg gidder å samle poeng med flying blue når jeg vet at jeg sannsynligvis aldri får brukt dem. Har noen tatt regnestykket på hvor mye omsetning man må ha i payr for å få nok flying blue til en t/r OSL-NYC i biz f.eks?

4. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Gjorde en grovregning og kom frem til at det var oppnåelig, men sitter og venter på kampanje på kortet før jeg slår til. Har gått for NCC-kortet i mellomtiden, med 10.000 poeng i velkomsttilbud.

5. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Payr lever så lenge poeng kommer inn...NCC og Ressursbank igjen...

Sunnfjordingen liker dette
  6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,162
    Bonuspoeng:
    183
    Ressursbank? Hvilken av dems kort gir opptjening gjennom Payr?

7. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,586
    Bonuspoeng:
    183
  8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,020
    Bonuspoeng:
    293
    Har NCC MC hatt noen knall tilbud på nytt kundeforhold? Eller er 10k poeng som i dag greit å hoppe på ?

9. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk automatisk gullkort hos NCC når man signa opp for kortet tidligere i vår. Vet ikke om det var en one-off ting eller om det kan komme tilbake.

10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,031
    Bonuspoeng:
    183
    Eg trur ikkje dei har hatt det før. Er uansett eit greit «Payr-kort» å ha. Gir poeng til 2 gratis overnattingar på Comfort-hotell i året. Det forsvarar greitt årsavgifta.

11. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Det stemmer, men det var en tidsbegrenset kampanje:
    https://insideflyer.no/nordic-choice-gold-mastercard/

12. tobbens

tobbens Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    En tur til NYC starter på ca. 26 000 Miles ?

Med Explorer får du ca. 40 miles per 100 kr, så du må ha omsetning i PAYR på ca. 65 000 NOK.

Med silver får du 60 miles per 100 kr så da holder det med 43 000 NOK.

Gold => 37 0000 NOK
    Platinum => 32 500 NOK

13. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,990
    Bonuspoeng:
    113
    Roter du ikke litt nå? Flying Blue kortene 15/20 poeng per 100kr uavhengig av nivå i Flying Blue.

tobbens liker dette
  14. tobbens

tobbens Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, jeg roter. Blir vel 130 000 NOK med 20 for 100 NOK for en vei OSL-NYC.
    Poengene jeg nevnte er vel bare for betalte flyreiser med de ulike medlemsnivåene.

Da vet jeg ikke om det noe vits å satse på Flying blue. NCC MC ser bedre ut.
    Der får du 10 poeng per 100, så 100 000 NOK er omtrent en gratis overnatting.

Eller er det noe jeg overser?

15. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,031
    Bonuspoeng:
    183
    Det dukkar vel av og til opp veldig gode dealar med FB, men er elles samd. Sjølv vil eg vere avhengig av mange år med opptening via Payr for å få nytte av poenga, og innan den tid har nok oppteninga blitt kutta. Enklare med NCCMC der eg tener opp ei natt i halvåret + får gullkort.

tobbens liker dette
  16. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    260.000 i omsetning for en t/r New York for 1 person? Hvis jeg kanaliserer alle regningene mine (inkludert amex/dnb) igjennom payr så klarer jeg å komme opp i 260.000 på et år. Da blir det isåfall gratistur til NYC for meg og madammen annenhvert år.. men når man er usikker på hvor lenge det vil være så er man også usikker på om man gidder den (lille) jobben det er. Må gå litt i tenkeboksen, og se hvor lett det er å få kortet nå med det nye gjeldsregisteret.

Hvor mye er det i skatter og avgifter på en slik bonustur da, og er tilgjengeligheten god?

17. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,031
    Bonuspoeng:
    183
    Skattar og avgifter ligg høgt hjå FB. Nesten som ein heller kan sjå etter billige flightar betalt med cash. Hugs på at FB har variable poengprisar, so poengprisen kan nok vere langt høgare enn synt til over.

18. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det må jeg si.. Fant bonus-kampanje i biz til toronto, t/r 79500 miles + 454 euro, per person. ca 400.000 i omsetning da, hvis man får 20 poeng per 100 kr. Så greit nok, 2 år med payr så har jeg en biz for meg (realistisk sett), 4 år så har jeg en biz for meg og samboer. + årsgebyret på 695..

Økonomi ser litt bedre ut. Fant kampanje der også på ca 20000 miles og 200 euro for en t/r oslo-minneapolis i økonomi. Men da er det vel like greit å bare kjøpe en billig økonomibillett til 4608 kroner som jeg fant med Skyscanner.

Beklager, da blir det sannsynligvis farvel til payr for min del, frem til det skulle dukke opp noe annet som gir eurobonus.

19. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,754
    Bonuspoeng:
    93
    Det kommer til tider gode kampanjer på biz billetter og da er det ikke så dårlig regnestykke. Var vel noen som fikk til en bra deal i våres til en plass i karibien.

20. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,031
    Bonuspoeng:
    183
    Med NCCMC får du i alle fall litt igjen, men det er risky å vere avhengig av fire år med poenggjevande omsetnad i Payr for å reise på tur med sin madam.

Del denne siden