Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Bonusfeber: Når du betaler en MC-regning via en app ved hjelp av et annet kredittkort gjennom PayPal :cool:

snik, samirunway, mathiasfe and 8 others like this.
  2. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Det her må jo definitivt testes! Og selv om store beløp ikke blir godkjent, er det digg å få litt poeng på alle de småfakturaene i løpet av en måned!

3. RoyceCrazy

RoyceCrazy EBD

Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg får ikke opp PayPal som betalingsmiddel. Kun Visa og Mastercard.

4. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,766
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm. På dette bildet fra sidene deres står jo PayPal som et alternativ. Krysser fingrene for at det er noe som kommer da. :)

5. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har nå sendt en mail til deres support og spurt om nettopp dette ang bruk av amex og Paypal,så da for vi vente på svar :)

6. zeala

zeala zee

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
    Paypal kommer ikke opp som et alternativ på appen hos meg på "payment method" iallefall. Kun Visa/MC...

7. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Dersom det regnes som kontantuttak, vil det si at renter løper fra og med betaling?

8. Cforoe

Cforoe Bonusjeger

Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Nei ingen renter på dette. I alle fall ikke på min faktura for juni som hadde flere PAYR-transaksjoner.

9. TigerTravel

TigerTravel Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Har lastet ned dette og må testes på alt jeg ikke kan kjøre på MC via Paypal!! Takk for tipset

10. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Testet akkurat, og det var utrolig digg å bare scanne fakturaren, få ferdig utfylt kontonummer og KID, og så bare kjøre det rett på MasterCardet!

petterel and Petter B-C like this.
  11. Trembler

Trembler Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Er det noen MC som faktisk gir bonus poeng ved bruk av dette?
    Jeg har MC fra DNB, får ihvertfall ikke bonus poeng ved bruk av vipps

12. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    Dritt. Har bare iPad2 og med omveier har jeg komnet gjennom registreringen ("Next" button vises ikke når keybord kommer opp og den kan ikke reduseres) så kim jeg endelig til siste side oh aksepterer betingelser for å ginne ut at registreringsknappen ligger utenfor skjermen... Dårlig utvikler. Skrev support mail. Veldig dårlig...

13. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Står det kommer E-Faktura snart, det er jo knall!

14. Gresshopper

Gresshopper Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Hvis en betaling blir avvist fordi den regnes som kontantuttak, kan det være lurt å prøve å overføre penger til kortet først.
    Slik at man ikke bruker kredittfunksjonen til kortet, men heller bruker spiser av en positiv saldo på kortet. Det fungerer i hvert fall på noen tyske kredittkort.

15. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Har jeg forstått riktig at man kan gjøre følgende?:

Motta en faktura fra SAS MC Premium for også betale denne igjen med SAS MC Premium eller må man betale en faktura for et kort med et annet kort?

Vil man da få "nye" bonuspoeng for regningen man betaler? :D

16. polscifly

polscifly Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Dette hadde jeg latt være å prøve. En ting er å bruke kort til å betale regninger for andre kort (jeg tror også dette kanskje ikke er å anbefale...), men å betale regningen for det samme kortet hadde jeg holdt meg langt unna da det vil fremstå som ren utnytting/mistenkelig. Mulig noen andre mener noe annet men er mitt råd i alle fall.

RoyceCrazy and Xflipper like this.
  17. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Angående PayPal bruk hos Payr, så fikk jeg dette til svar:

Payr arbeider med å få på plass en løsning for PayPal, men vi kan ikke si noe om tidsaspektet for når dette blir tilgjengelig som løsning . Bildet du refererer til skulle dessverre ikke bli brukt ennå, jeg skal be markedsavdelingen vår få fjernet denne og beklage forr at vi måtte skuffe deg i dag.

RoyceCrazy liker dette
  18. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Ryddig tilbakemelding da. Skulle ønske flere kunne vært så effektive og ærlige i svarene sine.

Petter B-C and Xflipper like this.
  19. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Grunnen til at jeg lurer er fordi eneste fakturaene jeg får i løpet av en måned er fakturaene for kredittkort grunnet bonus opptjening. Utenom det har jeg ingen fakturaer/regninger i løpet av en måned. Du vet du har bonusfeber når: Du klager på at du ikke har regninger så du ikke kan få bonuspoeng!

Are liker dette
  20. Gresshopper

Gresshopper Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Merk at det å betale kredittkortgjeld med det samme eller et annet kredittkort ikke bare kan føre til sperring av kort og dermed ødelegge kredittverdigheten (det er nok det mest sannsynlige resultatet), men det kan muligens også være ulovlig.

Del denne siden