Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,578
    Bonuspoeng:
    183

Hei,

Det krasjer hos meg hvis jeg trykker på "OK" knappen på "tastaturet" på telefonen etter og ha tastet inn beløp , hvis du blar lengre ned på siden og trykker "Lagre" i appen så fungerer det

2. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    Etter chat med supporten fungerer det som bare det :) Nå må bare loginn med fingeravtrykk komme på plass :) 1200 kr bompenger - 12 kroner Trumf - 166 Poeng... det blir :D

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,929
    Bonuspoeng:
    293
    Det samme skjer hos meg.

4. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Når går regningene egentlig? Jeg la inn i går med forfallsdato i dag, men den ligger der enda.

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,709
    Bonuspoeng:
    293
    De er trukket fra kortet ditt vel?

6. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, det eneste som er registrert på kortet er 1 krone reservert i går pga verifikasjonen.

7. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,578
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg var i kontakt med support ang dette, fikk svar:

"for å finne ut hva som er feil vil vi gjerne ha så mye informasjon fra deg som mulig. Hva sier feilmeldingen? Vi hadde litt server-trøbbel i går, men det skal være i orden nå. "

Slettet regningen og kjørte gjennom regningen på nytt i dag og da gikk den gjennom med en gang(ble trekt fra MC)

8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,709
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg pleier å legge inn regninger med umiddelbar betaling. Da blir pengene reservert asap.

9. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke vært noen feilmelding. Den ligger i listen "Regninger". Trykker jeg på den etterpå skifter ikonet til en grønn V og det kommer opp Betal nede i høyre hjørne. Må man trykke der for å bekrefte? I så fall veldig lite intuitivt. Eller er det bare for å overkjøre betalingsfristen og betale umiddelbart?

10. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,578
    Bonuspoeng:
    183

Hei Den skal havne under fanen betalinger når den er registrert, som sagt så slet jeg med det samme i går(men jeg fikk også en feilmelding når jeg trykte på betal)

Når jeg prøvde igjen i dag så virket alt som det skulle og den har nå lagt seg under betalinger, og pengene ble trekt fra kortet umiddelbart etter jeg la den til.

Sikkert greit å kontakte support

11. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Nå har jeg iOS versjonen, men der må jeg bekrefte/betale etter at jeg hsr lagt inn.

Tror det er slik for at du skal kunne legge inn flere betalinger før du godkjenner de...

Samme må/gjør ma vel i vanlig nettbank også.

12. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det ga litt mer mening da jeg trykket betal. Jeg ville ikke trykke betal da jeg trodde det ville belaste regningen umiddelbart, så det var lett å misforstå.

13. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,770
    Bonuspoeng:
    113
    Begrensingen på 20K er det siste 30 dager eller per måned?

For å omformulere: bør jeg betale 20K med regninger med forfall desember allerede nå i november, når jeg fikk betatilgang på Android i dag? :)

14. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Då er android versjon installert og testa! Ligger over 20' denne måneden også, men har komme til at 1 kr for 15 poeng er innafor! Trumf er 1 kr for 13,88 eller no til 14,48!
    Veldig glad for denne, så eg slepp og bruke fruens ipad og høre på hennar klaging av tidsbruk på bonusjakt...

15. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Det er per 30 dager.

Flight Cancelled liker dette
  16. Naalaiveggen

Naalaiveggen Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Får ikke logget meg inn på Android. Jeg får opp referanseordet og bekrefter med egen kode, og kommer deretter tilbake til der jeg må taste inn mobilnummer og fødselsdato. Prøver jeg på nytt får jeg beskjed om at systemet ligger nede. Heldigvis har jeg iPaden.....

17. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan går dere frem for å betale AmEx faktura? Det medfølger ikke KID på faktura. Er det nok å bare legge inn kontonummer som står på faktura?

18. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, kontonummeret er unikt, så det holder!

Edin liker dette
  19. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Da er strøm og bompenger betalt for 1590kr med SAS MC Premium i androidappen hvilket skulle gi 238 bonuspoeng jeg ellers ville gått glipp av. Ingen problemer med appen og likte spesielt godt kamerafunksjonen så man slipper å skrive inn KID og konto osv.

20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,929
    Bonuspoeng:
    293
    Fungerer Shell MC på Payr?

Må nesten vurdere å skaffe meg et annet kort enn SAS MC om dette skal ha noe for seg. Fikk ikke betalt en kompis på Vipps fordi jeg hadde overskredet 4000 kr på 96 timer (eller hva det nå enn er..)

RoyceCrazy liker dette

Del denne siden