Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

  1. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,331
    Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Har alle dere andre mottatt informasjon direkte fra Bank Norwegian?

    Jeg har ikke fått noe info fra de, fikk dog en mail i går om min CP saldo og andre tilbud, men ikke et knyst om at opptjening for Vipps, Payr etc. forsvinner...

    Jeg har kun lest via media at de kutter opptjeningen...
     
  2. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Hvilken dato?
     
  3. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Denne regningen er fortsatt ikke betalt, men kun trukket fra kredittkort. I kontakt med Payr har jeg fått opplysning om at de har hatt problemer med forfall fra og med tirsdag. Litt urovekkende at de ikke tar kontakt med brukere, og kjedelig å risikere å få gebyrer og forsinkelsesrente.
     
    NoLimit liker dette
  4. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    395
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Sa de noe om når de forventer at dette blir løst og utbetalt? Har samme problem selv med en faktura fra tirsdag faktisk. Stort beløp!!
     
  5. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,661
    Likes mottatt:
    4,553
    Bonuspoeng:
    113
    samme problem her med 3 regninger lagt inn tirsdag.
     
  6. haakonks

    haakonks Veteran Moderator

    Innlegg:
    2,417
    Likes mottatt:
    10,436
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk mail fra Bank Norwegian i går.

    Samme mail er også postet et par sider tilbake i denne tråden fra andre medlemer. Mulig du har krysset av for at du ikke ønsker mail fra dem?
     
  7. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Nei kun at de er i dialog for å finne svar og at de lover å komme tilbake når de vet mer...
     
    NoLimit liker dette
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,331
    Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg så mailen som ble lagt ut for et par sider siden.

    Det skal sies at jeg ikke har brukt BN-kortet mot hverken Vipps eller Payr, så mulig det kan være en forklaring...

    Kan ikke se at jeg har reservert meg mot mail fra de inne på sidene deres.
     
  9. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    6/2
     
  10. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Da er vel muligens betalingen ikke gjennomført enda?
     
  11. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Den er trukket fra SAS MC iallefall, uten at det er kreditert bonuspoeng for belastningen. Men ikke registrert mottatt hos fakturautsteder. Ser det gjelder flere her inne.

    Redigert:
    Raskt svar fra Payr: "En av våre infrastruktur-partnere har hatt tekniske problemer de siste dagene, noe som dessverre har påvirket transaksjonene som skulle gått fra og med tirsdag, og som fører til forsinkelser. Vi er i dialog med disse for å finne svar."
     
    Last edited: 09. febr 2018
  12. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    I appen (sas mastercard) ser du forskjell ved at reserverte er i kursiv. Men ikke meningen å være belærende om du visste det fra tidligere. :)
     
  13. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Ser man det....lærer stadig noe nytt :rolleyes:
     
    Franco63, indahla and Spurs like this.
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,796
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    «I dialog»...?
    Jeg vil påstå at en regning som ikke er betalt innen 3 dager krever mer enn dialog. Er i samme situasjon selv.
    Payr er en fin tjeneste og ingen tvil om at den gir oss noen fordeler men den må likevel fungere. En tuller ikke med pengene til folk.
     
    TOSflyer and Schlandy like this.
  15. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk beskjed nå at det ville bli betalt i løpet av dagen....
     
    indahla and TOSflyer like this.
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,683
    Likes mottatt:
    63,951
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får ikke betalt en regning jeg har lagt inn i Payr i dag. "Betal-knappen" er ikke aktiv..
     
  17. dineros

    dineros Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Har snakket med Payr om eventuelle MCC-endringer og om andre kort blir påvirket:

    «Man velger ikke MCC selv, det er innløser som bestemmer hva MCC blir. Ingen andre kort varslet, men som regel hører vi ikke noe om det før kundene våre gir beskjed».
     
    NoLimit liker dette
  18. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,220
    Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Har du oversteget 150k siste 30?
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,683
    Likes mottatt:
    63,951
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, men det gikk litt fort i stad, så jeg skal prøve igjen senere.
     
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,796
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    En betaling fra 7/2 har gått igjennom nå. Den fra 6/2 ligger fortsatt og venter..
     

Del denne siden