Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Del opp så mye du vil. Null stress! Gjerne på ulike datoer også.

AV83 liker dette
  2. EnProsent

EnProsent Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Det gir 1% på alle kjøp (ubegrenset beløp) som direkte rabatt fratrukket på faktura + 3% rabatt på driftsstoff ved alle bensinstasjoner og parkering.

3. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,555
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ser her at noen betaler regningen på SAS-Amexkortet i payr. Jeg har ikke gjort det ennå, og det sitter fortsatt litt langt inne å gjøre det. Jeg har Shell MC tilknyttet payr og får 1% trumfbonus for alle regningene og overfører trumf til SAS Eurobonus. Motargumentene mine er at det etterhvert kan ødelegge for bonusopptjeningen og kanskje payr som jeg synes er et bra produkt. På den annen side kan jeg tenke meg noen flere bonuspoeng og har hittil ikke klart mer enn 8-12 tusen i payr hver måned. Amex-regningen nå er 9 tusen, så da begynner jeg å nærme meg 30-tusen grensen hvis den betales i payr. Kan noen komme med noen gode argumenter slik at jeg slipper dårlig samvittighet ved å betale kredittkortregninger i payr ?

4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    En Amex-regning er en regning som alle andre regninger. Enkelt og greit!

Lurifaks, dkvt, Gnilre and 1 other person like this.
  5. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,489
    Bonuspoeng:
    113
    Gnilre liker dette
  6. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113

Payr ser du betaler amex regningen og sjekker:
    Amex har 27% rente. Mens bank Norwegian har 23. Da foreslår vi et bytte til kunden. Dette er forretningsideen til payr. Så lenge du ikke bouncer mellom flere kort er det helt ok mener jeg

Gnilre liker dette
  7. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
  8. Navnsen

Navnsen EBD, HH Diamond

Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Kan noen si noe om hvordan situasjonen er i dag? Forstår ved å lese gjennom at det er Shell Mastercard som nå gjelder ved betaling av regninger via Payr. Er det andre kort som gir høyere bonus, gjennom ren betaling i Payr appen? Med Shell MC, så snakker vi da om betaling via Payr, deretter bonus på Trumf, så konvertere det til EB? Det er ikke noe EB opptjening direkte tilknyttet Shell sitt MC?

9. Hjellegjerde

Hjellegjerde EBD

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    33
    Vi snakker da om overføring via Trumf ja, noe som med fast overførsel gir 15 EBP per 100,-. Det er ingen direkte EB opptjening tilknyttet Shell Mastercard.

10. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    323
    Bonuspoeng:
    63
    Andre som opplever problemer med bruk av Nordic Choice Club MC i Payr?
    Tidligere var det 4000,- pr 96 timer som var begrensning men nå virker det som 400-450,- pr 48 timer. Noen som får gjennom større beløp enn det?

Last edited: 09. april 2018
  11. OleMarius

OleMarius EBG

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Har fått godtjent ett beløp på 5000kr pluss noen små beløp på SAS MC, må tydeligvis blitt gjort noen endringer, men alle kjøp har ikke blitt gjennomført. Så grensen har sikkert blitt hevet

Har ca 9500kr på diverse tjenester som Vipps og Payr de to siste dagene

Xflipper liker dette
  12. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,555
    Bonuspoeng:
    93
    Etter en del gode svar på mitt spørsmål har jeg endret oppfatning og forsøkte nå å betale AMEX-regningen i nettbanken. Det gikk jo greit, men det jeg bommet på var at jeg hadde en del regninger etter 12.mars som ga ca 11,5' i mars og en del før 9.april som ga bortimot 10' i april. Jeg tenkte ikke over at jeg da ville passere 30.000 siste 30 dager og det gjorde jeg altså nå med skarve 381 kroner og må betale 1% ekstra avgift av AMEX-regningen. Finnes det noen måte å kalle tilbake denne regningen, for den står jo som "lagt til betaling" ? Jeg burde ventet til etter 12.april, da hadde jeg ikke passert 30.000 siste 30 dager. Ingen stor ulykke akkurat, bare irriterende :confused:

13. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke mulig å kalle tilbake, nei.
    Det du burde gjort er å dele opp regningen i to slik at du holdt deg under 30.000,- med den første regningen og deretter betalt den andre med Payr (og fått litt i gebyr) eller i nettbanken.

Gnilre liker dette
  14. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Når pleier trumf å tikke inn på konto fra Shell M C?

C

15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    63,965
    Bonuspoeng:
    293
    Det er datert til 10. hos meg, men det kommer ofte et par dager senere.

Chrisbgg liker dette
  16. thoavu

thoavu Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei alle sammen!

Vil du teste neste tjeneste i Payr og påvirke hvordan den fungerer? Vi gjennomfører en brukertest denne uka. Du må ha nettbank og betale noen regninger hver måned (bortsett fra faste utgifter som f.eks. husleie og mobilabonnement). Testen tar ca. 45 minutter og du behøver ikke å forberede deg på noen som helst måte. Du blir belønnet med et gavekort på 300 kr.

Testen finner sted i Oslo sentrum i morgen mellom kl. 13.00-14.00 og torsdag kl. 14.00-15.00. Ta kontakt om du kan delta :)

Thoa i Payr

Lurifaks, bighc and Xflipper like this.
  17. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    300 kr i trumf?:D

Lurifaks, 1884derby, indahla and 6 others like this.
  18. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    11 april i dag. Har noen fått om trumf for Shell mc fra payr i dag?

19. Cforoe

Cforoe Bonusjeger

Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Så langt har det ikke kommet noe inn for min del på Trumfkontoen fra Shell MC brukt på Payr.

20. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,531
    Bonuspoeng:
    113
    Har heller ikke fått trumfen enda. Som før, og hver gang det er forsinkelser - sitt stille i båten og vent, fremfor å lage hylekor her :) Kommer nok.

Del denne siden