Noen mente det var for mye biler på hotellutsiktene mine i sommer ., det er ikke akkurat hotell selv om noen nær meg i mange år har ment at jeg har brukt det som hotell i helgene .. her ser vi nordover byfjorden i Bergen i kveld Askøy til venstre og Tertnes til høyre ..
Utsikt fra rommet på Pan Pacific Whistler Mountainside, noe begrenset på grunn av mye røyk i området.
Utsikten fra tremannsrommet sambo har fått på sykehuset BIMC - Kuta, Bali hvor hun ligger på 3. døgnet nå. Stygg parasittinfeksjon gjorde at vi måtte pakke i all hast midt på natten og dra hit. Første kontakten med Europeiske skinte gjennom at de var redde for overbehandling og at hun måtte skrives ut dagen etter.. de gav seg heldigvis på det når prøvesvarene kom. Håper hun kan skrives ut i morgen så ferien kan fortsette i mer normale former.
Lykke til, og god bedring til fruen! Vi her heime kryssar fingrane og håpar på bassengutsikt på bildet ditt i morgon.
Grå bergensmorgen, men man har i det minste balkong på mitt rom, Hotell Oleana. ..eller, er det en veranda? Ikke en terrasse i hvert fall, da de ligger på bakkeplan. Altan ville de sikkert sagt her i BGO.
http://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/altan-balkong-terrasse-veranda/ Her er svar på det viktige spørsmålet.