Det er vel knapt en dag i året et eller annet forummedlem ikke er på reise. Vi mangler en tråd for hotellutsikten din - akkurat nå, så her er den. Post i vei! Radisson Bryggen:
Scandic en eller annen plass i Tromsø. Overstadig beruset. Fikk med meg feil jakke hjem. I min jakke ligger husnøklene. Videre forklaring unødvendig.
Mannen ble fraktet bevisstløs til Haukeland .... Selskapslokalene heter: Den gode hensikt. Min helg tilbringes på hytten med utsikt til hurtigbåtene som går til fylket nord for oss .......
Ankom flyplassen i Nice for ett par timer siden og er for lengst innsjekket på Riviera Marriott Hotel La Porte de Monaco. Hotellet ligger mer eller mindre PÅ grensen mellom Frankrike og Monaco, rett i sjøkanten, og her tror jeg vi fint skal klare å hygge oss noen dager. Hadde bestilt en "familievennlig" suite med en liten balkong mot Middelhavet, men ble særdeles positivt overrasket når vi kom på rommet og fant ut at vi har fått en fin hjørnesuite med egen balkong utenfor soverommet pluss en diger balkong på hjørnet utenfor stuedelen. I tillegg fikk vi en flaske god hvitvin, diverse snacks og noen vouchere for bruk i bar/restaurant. Ikke verst uttelling for en skarve RC Silver!
Radisson Waterfront Stockholm denne helgen.. Skulle sjekket tidligere at Bob Dylan skulle ha konsert 20 meter unna denne helgen..