Det er jo ikke slik at alle bor på samme hotell da. Noen rotter seg sammen, mens andre velger mer perifere hotell.
Fra Clarion The Hub - Standard dobbeltrom med utsikt (hjørnerom 1411). Utsikten er dessverre litt mer begrensede en jeg tenkte, men likevel ganske fint rom og veldig rolig med tanke på at man er såpass sentralt i Oslo:
Radisson Inn and Suites, Newark. Kom snø i natt gitt! Kjøpesenteret The Mills at Jersey Gardens kan skimtes i bakgrunnen.
Ny uke på Clarion Hotel Oslo. Oppgradering til Deluxe Dobbeltrom (samme rommet som to uker siden), men denne gangen er det allerede litt dagslys ute etter den fantastiske frokosten. Også hyggelig å endelig kunne se de flotte ansatte på dette hotellet uten munnbind.
Banyan Tree, Bangkok. Vertigo Rooftop restarurant/bar i 61-etasje. Heftig utsikt og god mat. Vi har en 1-bedroom suite på club floor i 32-etasje, men den trashet vi sekunder etter innsjekk for å rekke middagen på taket i kveld. Så ingen bilder derfra, dessverre
Bra hotell? Har vurdert å ta med familien på tur til bl.a. Istanbul i løpet av året og IC er da ett av hotellene som vurderes.
Minibalkong og begrenset utsikt fra Hospes Amerigo (Marriot) i Alicante. Men interiøret varmer opp: Men enda bedre ble det da jeg kom tilbake på kvelden: Bedre utsikt (innsikt) kunne jeg neppe få Strålende opphold, service og mat. Hotellet anbefales!
Jeg har (dessverre) ingen andre hoteller å sammenligne med her i Istanbul, men dette hotellet er absolutt flott og jeg kan varmt anbefale det. Får man dessuten utsiktsrom mot Bosphorus er det helt fantastisk!