View attachment 98817
View attachment 98818
View attachment 98819
View attachment 98820
Hotel Del Corso profilerer seg som **** hotell. Min bedømmelse så langt; ****++
Jepp. Jeg har bodd på mye rart som har erklært seg som 4 stjerners uten å være i nærheten, slik er det definitivt ikke her.
Del Corso er et frittstående hotell, meget elegant i utførelsen. Både hva eksteriør, resepsjon, fellesarealer, restaurant og rom angår.
Det framstår som veldig moderne med elektronikk alle vegne og ikke minst air condition, som varierer med døgnet. Den virker til og med (ingen selvfølge).
Egen temperatursone på bad. Som bildet viser er det regnskogdusj og vanlig dusj, dusjsona er enorm.
Velfylt minibar, stor tv, utmerket internet, ja jeg finner rett og slett ingenting galt. Måtte være at det er 10-15 min å gå til sentrum og således litt usentralt.
Det jeg umiddelbart ble særs begeistret for, var at sengen (som forøvrig er utmerket å sove i) var reid opp med en dyne og dynetrekk som akkurat matchet madrasstørrelsen, med andre ord ingen kamp på kvelden for å dra fram en halvmeter dynetrekk som er skjøvet innunder madrassen for at det skal se så rett og pent ut. Konge!!
Restauranten er forøvrig argentinsk, leverer frokost med høy standard og fabelaktig service (gjelder også hotellpersonalet).
Timisoara har flyplass med forbindelse til noen byer i Spania, Bucurest og München. Sistnevnte er det mest direkte for oss i Norge, men da Lufthansen har tilnærmet monopol (via FRA/MUC med Air Dolomiti) er prisleiet deretter. Skulle man ønske seg en helgetur hit (som jeg kan anbefale varmt) så kan det være et alternativ å fly direkte til BUD og leie en bil der for å kjøre. 2,5 timer på førsteklasses motorvei.
Bildene er tatt etter rommet er tatt i bruk. Legg merke til baderomsskuffen, godt utstyrt med amenities. Dette hotellet leker ikke ****.
Vis alt...