Hotell: Quality Hotel Expo (Fornebu, Oslo) Rom: 382 Type: Superior 2 enkeltsenger HC Rommet vender inn mot "gården"
Westin Josun hotel Seoul Utsikt fra rommet var ikke mye å skryte over, men resten var fantastisk. Virkelig 5* opplevelse helt fra ankomst til avgang. Service innstilte ansatte som ser deg og hjelper med absolutt alt. Mange ansatte slik at man fikk alltid service umiddelbart. Westin er koreansk hotellkjede så hvis man er i Seoul kan hotellet absolutt anbefales. Ligger supert sentralt til ift severdigheter, shopping og restauranter.
Hotel Naru Seoul McGallery Ambassador Nytt hotell i Seoul, åpnet i oktober i fjor og allerede #1 på Tripadvisor. Sjekk inn i 20 etasje med spektakulær utsikt over Han elven. Ble oppgradert til "river view" rom. Fantastisk infinity basseng i 21 etasje som er oppvarmet året rundt til rundt 28-30 grader.
Dette var jeg litt skeptisk til, men skal man prøve alle hotellene på «the strip» i Las Vegas, så må også dette testes. Selve eventyrslotthotellet, beryktet som et av de aller dårligste på stripa - Excalibur. Jeg ble positivt overrasket. Rommet var fin størrelse med god seng og riktignok et litt datert bad, men hadde jeg fått dette rommet i Norge så hadde jeg vært happy. Bra bassengområde var det også. Jeg kunne telle seks basseng fra rommet.