Hotell Kinner Villa, Kalpa Himalaya. Ikke ofte jeg bevisst laster opp bilder i den oppløsningen de er tatt i. Mange utsikter har jeg sett, men ingen som dette. Fjelltoppen med isbre er visstnok på noe rundt 7000 moh. Hotellet er på snaut 3000 moh
Clarion Stavanger, superior med «view» på døren mot vest. Kurant utsikt, lite imponert over «skrivebordet» som ligger i rombeskrivelsen.
Bjørnafjorden Hotell, Os Tre stk på tur og fikk alle tre rommene i et eget bygg med herlig utsikt mot fjorden.
Novotel off Grande Place, Brussel. Utsikten fra 3.etg. er vel mer hyggelig enn imponerende. Og hotellet er typisk, trygg Novotel-standard. 150m fra Brussel Central og 150m fra Grande Place, dvs. veldig bra lokalisert.
Hotel Brosundet Ålesund. Fin beliggenhet ved sjøen og god service. Eneste minus er at det er litt rart at de ikke tilbyr kjøleskap/minibar med tanke på at det er er ganske stivt priset. Stort pluss at det tilbys badstue med direkte adgang til flytebrygge/bading i sjøen.
Helt enig. Synd at det blir fjernet fra flere og flere steder, og knapt noen nye hoteller har kjøleskap, selv på de beste rommene. Madammen er avhengig av medisin som må oppbevares kaldt. Det er flere ganger jeg har måttet finne alternativ overnatting pga dette.