APA Hotel Shinjuku Gyoemmae - Tokyo, ikke mye utsikt, men rommet har både overraskende myk seng til å være Japan og hylle på badet.
Morgenstund på Hilton Garden Inn Old Trafford i Manchester. Oppgradert til rom med balkong og utsikt mot banen, gresset ser veldig grønt og fint ut til å være midt i november
Intercontinental Chicago. Selv om jeg er i 26. etasje er det ikke så mye utsikt å skryte av. Men, hvis man ser ekstra godt etter så kan man se sjøen.
Hotel Villa Fontaine Grand Haneda Airport. Begynte å lure på om jeg hadde fått et rom uten bad, men det er altså en snedig løsning med badet bak gardin. Gigantisk hotell åpnet i fjor, over 1700 rom inkl. Premier delen, praktisk samlokalisert med lite kjøpesenter for gaver/suvenirer og gangbro til terminal.
Kasi hot spring resort. Noe av det verste jeg har bodd på, men hadde ikke annet valg. Planlagt overnatting var stengt og det tok 1 time å kjøre de 20 km hit hvor vi ankom idet solen gikk ned. Både veistandard og hotell standard vil aldri bli glemt
Intercontinental Hua Hin, oppgradert fra Cozy Room til Club King Premium Pool View takket være @milehigh.
Silver Naga, Vang Vieng, Laos. Nydelig og perfekt lokasjon, med en helt fantastisk utsikt men… standard er ikke noe å rope hurra for, men 10x bedre enn forrige overnatting.