Gikk for pool view istedet for runway view på Andaz Delhi, siden vi fikk rommet (eh suiten) med innsjekk 0530. Ikke verst egentlig når scheduled arrival var 0500! Holdt oss våkne til en fantastisk frokostbuffet 0630. Andaz er litt undervurdert i min portefølje men har alltid gratis minibar (uten alko), samt social hour istedet for lounge. Her var det fullgodt ift lounge med meget bra utvalg. Rett ved flyplassen og meget gode muligheter for det meste i Aerocity next door. Fortsatt 30 kr med Uber til store deler av Delhi.
Hilton Doha. Fin beliggenhet ved sjøen men resorten bærer litt preg av alder og det burde vært en større gym her. Kjekt med privat strand for gjestene. Fin lounge i 22 etg som serverte god salat og drikke i form av øl og vin. Med tanke på at en flaske øl fort koster NOK 225 + på hotellene er dette en veldig fin fordel ved bruk av clublounge. Veldig god oppgradering av rom til suite som Diamond medlem.
Comfort Hotel Xpress Tromsø ved innsjekk i går formiddag, rom 601. Glemte å ta bilde på Thon Hotel Tromsø hvor jeg bodde natten før, men det var uansett bare bakgård.
Litt på etterskudd, men det har kun gått oppover Første hotell i Vietnam Hotel Majestic Saigon Fushion hotel, HCMC
Mahagir Villas Sanur, Bali «Utsikt» fra soverommet er jo ikke helt det store Innsikten (?) derimot, jeg er imponert!