Hampton by Hilton Frankfurt airport, Gateway Gardens. Vi var usikre på denne løsningen, måtte bruke romkortet.
Comfort København - fin flyutsikt fra rom i 10 etg. Ingen minibar. Et evnt tomt lite minikjøleskap burde Strawberry systemet tatt seg råd til å investere.
Airbnb i Honesta offictel, rett over Hyundai Premium Outlet og Home Plus, Songdo Incheon, Sør-Korea. 21 etasje og fin utsikt mot havet.
ANA Crowne Plaza, Narita Strategisk bytte siste kveld i Japan så vi kan sove litt lengre. Utsikten er ikke veldig spennende, men på en måte litt fint å se på skog etter en uke i Tokyo. Den lille prikken i det fjerne er en 380 med turtle livery på vei inn.
Ser det er noen togvrak upthread og det minner meg om mine finske venner Pekka og Juha som tok en typisk finsk fest back in the days, Berlin 44. Det var den natten det var en del alliert flydropp, og de var litt høyt oppe i en av få høyhus som sto dagen etter. Pekka som A-menneske tar en titt ut, og vekker Juha med følgende melding; Juha, det her tror jeg inte vi har råd att betala! Noe bedre utsikt fra rommet her, Cafe Royal, et elskverdig sted forøvrig, utover Piccadilly Circus; Location kan vel knapt bli bedre. Og det gjelder mye annet på hotellet også.