Motel One Dublin igjen. Alle rommene vender innover mot atriet over her, men i gangene er det utsikt mot byen. (Tipper det er for å slippe bråk fra gaten)
Clarion Colection Hammer, Lillehammer. Her bør de stramme opp renholdet. Selv etter at jeg klaget klarte de ikke vaske bort klistrete brus søl eller gamle såperester på gulvet på bad. (Alt det andre fikset de da) Med sammenligning til relativt billige hoteller i Thailand, så har jeg aldri funnet et rom der med så dårlig renhold som dette. Skjerpings sier jeg!
Grand Hotel Central, Barcelona Dårlig med utsikt fra 1. etasje. Veier opp med nydelig takterrasse. Fine rom også, nylig pusset opp alle sammen.
Radisson Blu Hamburg CCH, Rom 2304 Angivelig en upgrade, men ingen suite til tross for VIP ;( Til gjengjeld har jeg vindu til dass.
Radisson Hotel & Conference Center, også kalt Radisson Red, Gardermoen OSL. I striregn og før mørket fallt på.
Torre Melina, a Gran Meliá Hotel, Barcelona. Utsikt fra både 810 og 1519 etter at vi fant mugg på førstnevnte.
Comfort Hotel Runway, Gardermoen, fikk oppgradering til stort hjørnerom på sørsiden med utsikt mot vest, men dådyrøyne ga oss hjørnerom i nord med utsikt til rullebanen mellom trærne. Perfekt for å slå ihjel noen kveldstimer for en flyentusiast, at en mann kan være så enkel å glede synes bedre halvdelen er utrolig festlig.