Thon Hotel Oslo Airport Rent og pent hotell, men med virkelig frastøtende fargevalg. Gulvtepper sydd på syretripp og et dusjbatteri som trenger bruksanvisning for å starte. (-og som stoppet 5-6 ganger i løpet av en kort dusj) Helt latterlig. Jeg vet da når jeg vil starte og stoppe dusjen selv - og jeg vil ikke en gang spekulere i hva den FM Mattson-sensoren går etter. (Rumpetemperatur? rytmiske bevegelser?umusikalsk sang?) i det hele tatt å ha en touch? IR? kamera?-sensor i skritt-høyde, inne i dusjen, kan da ikke være særlig gjennomtenkt.
Morgenutsikt fra de siste dagene. Søndagsmorgen på Hilton Garden Inn Heathrow Mandagsmorgen fra 5.etasje og utenfor Doubletree Manchester airport
QT Singapore. Helt nyoppusset etter å ha vært et SO Sofitel tidligere. Innsikt til ingenting fra hotellrommet i 3. etasje. Heldigvis var resten av hotellet helt strøken og vi lå en halv dag på takterrassen helt alene.
Hotell Ker Alberte, Cayenne, Fransk Guyana Rom 22 (comfort rom) Legger ved noen ekstra bilder også. Håper det er greit