Extended Stay America Suites- Meadowlands - East Rutherford. Matchdag, MetLife i bakgrunnen. Er det her A-ha skrev Manhattan Skyline
Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal la det være "en ukjent/urørt perle" en stund til... de har ikke så mange rom, så det skal ikke så mye til før det potensielt er "fullt hele tiden". Kanskje egoistisk av meg, og kanskje det ikke har noen betydning i praksis... men (-:
Før du vet ordet av det er Morra di der @morradi Seriøst likevel, dette er et lite forum og du kan nok trygt fortelle om stedet. Hvis ikke, gjør en reverse picture search kombinert med ca-belligenheten sikkert at det er synlig hvor det er også, jeg har ikke sjekket
Haha (-: Neida, det går nok helt fint. Var mer at de i praksis kun har tre rom, og «prikken over i-en» på oppholdet er at jeg har vært alene her (bortsett fra første natten som det var to amerikanere her). Størrelsen på forumet er vel ikke egentlig det jeg var bekymret for, men at forumet er indeksert av søkemotorer (i alle fall tekst - vedlegg krever innlogging). Kanskje jeg kan putte navnet i et bilde, så er «problemet» løst (-: Har ikke gjort forsøk på å skjule hvor det er, så godt mulig det enkelt kan finnes ut av. Jeg slumpet tilfeldigvis over stedet når jeg sjekket «estancia»-er utenfor BA, men var veldig mange andre som dukket opp før denne. Har man navnet, er det riktignok første treff på Google.
Se navn på stedet i vedlegg. Om du, eller andre, finner på å dra, så kan du komme deg hit på cirka tre måter; Lokal buss. Får ikke kjøpt billetter på nett, de på stedet må fikse det for deg. Begrenset med avganger per dag til/fra BA. Privatsjåfør. Henter på sted du velger i BA på avtalt tidspunkt (flyplass, hotell, etc), og kjører til døren. Koster 230 USD per vei med vanlig bil (så plass til 4 stk i teorien). Leiebil. Dette er det jeg gjorde fordi tidspunkt for lokal buss ikke fungerte, og synes prisen for privatsjåfør var litt stiv (når jeg reiser som 1 person). Betalte cirka 2k NOK for leiebil fredag til og med tirsdag. Om du gjør dette; ikke kjør mens det er mørkt (slik jeg gjorde (-: ). Kommer mer info når jeg kommer så langt i reisebrevet. I forhold til antall netter; jeg har vært her 4 netter. Har hørt om folk som bare er her én natt også. Så tror ikke det er noen «minimum» eller «maksimum».
Takk skal du ha. Var bassenget oppvarmet og i bruk? (Jeg antar egentlig at det ikke er det, men om det er det trekker det opp nå på vinteren)
Det kan brukes, men er ikke oppvarmet. Jeg vurderte en dukkert, men var nok av andre ting å finne på til at jeg gjorde alvor av det.
Scandic Airport Gardermoen, rom 40x0 med god utsikt til avgang sydover. Noen skal langt avgårde i kveld!
Har flyttet over til S hotel. Fortsatt på Hip-Strip i Montego Bay, Jamaica. Men langt bedre utsikt enn før fra verandaen. All inclusive kjør, så jeg hadde ikke lyst til å gjøre det mer enn halve ferien.