Post din (hotell)utsikt - akkurat nå!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av vegardg, 28. mars 2017.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

    Innlegg:
    6,585
    Likes mottatt:
    14,263
    Bonuspoeng:
    293
    MoBay, Jamaica. 36 grader igjen.

    Brisen som vises i toppen av palmene kommer godt med :D


    20260621_164724.jpg
     
    Last edited: 22. juni 2026 kl 00:16
    OyvindN, OSLflyer, Earl and 13 others like this.
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,908
    Likes mottatt:
    29,431
    Bonuspoeng:
    183
    Extended Stay America Suites- Meadowlands - East Rutherford.
    Matchdag, MetLife i bakgrunnen.
    IMG_9306.jpeg
    Er det her A-ha skrev Manhattan Skyline:D
    IMG_9304.jpeg
     
  3. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    815
    Likes mottatt:
    9,469
    Bonuspoeng:
    163
    Scandic Oslo City
    20260622_170633.jpg
     
    OyvindN, OSLflyer, Flymunda and 10 others like this.
  4. Lillegutt

    Lillegutt Lonesome traveler

    Innlegg:
    297
    Likes mottatt:
    1,813
    Bonuspoeng:
    93
    Sheraton Brussels airport
     

    Attached Files:

    OyvindN, OSLflyer, Flymunda and 7 others like this.
  5. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    3,071
    Likes mottatt:
    13,739
    Bonuspoeng:
    183
    Holiday Inn & Suites Rayong City Centre
    IMG_0076.jpeg
     
    OyvindN, OSLflyer, paron and 9 others like this.
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,557
    Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Dagens utsikt fra Comfort hotel Trondheim i gråværet kl 05 i morges
    20260622_045547.jpg
     
    OyvindN, OSLflyer, paron and 8 others like this.
  7. jocke

    jocke EBD

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal la det være "en ukjent/urørt perle" en stund til... de har ikke så mange rom, så det skal ikke så mye til før det potensielt er "fullt hele tiden". Kanskje egoistisk av meg, og kanskje det ikke har noen betydning i praksis... men (-:
     
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

    Innlegg:
    6,585
    Likes mottatt:
    14,263
    Bonuspoeng:
    293
    Før du vet ordet av det er Morra di der :D @morradi

    Seriøst likevel, dette er et lite forum og du kan nok trygt fortelle om stedet.

    Hvis ikke, gjør en reverse picture search kombinert med ca-belligenheten sikkert at det er synlig hvor det er også, jeg har ikke sjekket :D
     
    jocke and morradi like this.
  9. jocke

    jocke EBD

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Haha (-:

    Neida, det går nok helt fint. Var mer at de i praksis kun har tre rom, og «prikken over i-en» på oppholdet er at jeg har vært alene her (bortsett fra første natten som det var to amerikanere her).

    Størrelsen på forumet er vel ikke egentlig det jeg var bekymret for, men at forumet er indeksert av søkemotorer (i alle fall tekst - vedlegg krever innlogging). Kanskje jeg kan putte navnet i et bilde, så er «problemet» løst (-:

    Har ikke gjort forsøk på å skjule hvor det er, så godt mulig det enkelt kan finnes ut av. Jeg slumpet tilfeldigvis over stedet når jeg sjekket «estancia»-er utenfor BA, men var veldig mange andre som dukket opp før denne. Har man navnet, er det riktignok første treff på Google.
     
    OyvindN and tobeornot999 like this.
  10. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    728
    Likes mottatt:
    1,060
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, jeg skal nedover til Argentina kommende måned, så hvem vet?:D
     
  11. jocke

    jocke EBD

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Se navn på stedet i vedlegg.

    Om du, eller andre, finner på å dra, så kan du komme deg hit på cirka tre måter;

    • Lokal buss. Får ikke kjøpt billetter på nett, de på stedet må fikse det for deg. Begrenset med avganger per dag til/fra BA.
    • Privatsjåfør. Henter på sted du velger i BA på avtalt tidspunkt (flyplass, hotell, etc), og kjører til døren. Koster 230 USD per vei med vanlig bil (så plass til 4 stk i teorien).
    • Leiebil. Dette er det jeg gjorde fordi tidspunkt for lokal buss ikke fungerte, og synes prisen for privatsjåfør var litt stiv (når jeg reiser som 1 person). Betalte cirka 2k NOK for leiebil fredag til og med tirsdag. Om du gjør dette; ikke kjør mens det er mørkt (slik jeg gjorde (-: ).

    Kommer mer info når jeg kommer så langt i reisebrevet. I forhold til antall netter; jeg har vært her 4 netter. Har hørt om folk som bare er her én natt også. Så tror ikke det er noen «minimum» eller «maksimum».
     

    Attached Files:

    Last edited: 23. juni 2026 kl 15:38
    OyvindN, morradi and tobeornot999 like this.
  12. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    728
    Likes mottatt:
    1,060
    Bonuspoeng:
    93
    Takk skal du ha. :)

    Var bassenget oppvarmet og i bruk? (Jeg antar egentlig at det ikke er det, men om det er det trekker det opp nå på vinteren)
     
    jocke liker dette
  13. jocke

    jocke EBD

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Det kan brukes, men er ikke oppvarmet. Jeg vurderte en dukkert, men var nok av andre ting å finne på til at jeg gjorde alvor av det.
     
    morradi liker dette
  14. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    1,623
    Likes mottatt:
    6,597
    Bonuspoeng:
    183
    Amerikalinjen, Oslo
    20260623_192118.jpg
     
    Sonictravel, paron, vegardg and 6 others like this.
  15. OyvindN

    OyvindN Skydiver

    Innlegg:
    582
    Likes mottatt:
    4,627
    Bonuspoeng:
    93
    Scandic Airport Gardermoen, rom 40x0 med god utsikt til avgang sydover. Noen skal langt avgårde i kveld! IMG_8881.jpeg IMG_8880.jpeg IMG_8879.png
     
    Sonictravel, paron, vegardg and 5 others like this.
  16. tobeornot999

    tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

    Innlegg:
    6,585
    Likes mottatt:
    14,263
    Bonuspoeng:
    293
    Har flyttet over til S hotel. Fortsatt på Hip-Strip i Montego Bay, Jamaica.

    Men langt bedre utsikt enn før fra verandaen. All inclusive kjør, så jeg hadde ikke lyst til å gjøre det mer enn halve ferien.

    20260622_183341.jpg
     
    Sonictravel, paron, OyvindN and 7 others like this.
  17. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,908
    Likes mottatt:
    29,431
    Bonuspoeng:
    183
    SureStay Plus by Best Western Roanoke Rapids.
    Med egen grillplass:D
    image.jpg
    image.jpg
     
    Last edited: 24. juni 2026 kl 03:11
    Sonictravel, paron, OSLflyer and 6 others like this.

Del denne siden