Hotel Mondes du Maison Marseille rimelig og flunke nyoppusset 10 m fra kaien i Vieux Port (old port). Velutstyrt frokostbuffet til €10 med omelettkokk og greier. Greit valg for en helg der sightseeing er hovedfokus foran bassengtid.
Ikke like spennende som siste 9 uker, men utsikt fra rommet i dag tidlig Holiday Inn express, Delhi airport T3 domestic wing. Faktisk ganske nice for tidlig morning flights ut. Da kan vi ha vekkeklokke når resten av passasjerene stort sett er ferdig innsjekket på flyplassen, før KL C hjem. Fikk raided baren på flyet
Scandic Torget Bergen. Upgrade frå std rom til Master suite er nydelig! Eigen veranda, dog i skyggen.
Clarion hotell air, Stavanger Er dette inne på top 10 over stusselige "utsikter"? Inn mot jegvetikkehva
Tuvana Hotel, Kaleici, Antalya. Eit av mine favorittar. Trangt, utan heis, gamalt (200 år +??). Men med ei fantastisk atmosfære og veldig trivelig betjening. Har vore innom kvar sommar sidan 2014. Ei flaske ok tyrkisk vin på rommet kvar dag hjelpe godt på humøret.
Støtvig Hotell, Kræmmer Suiten. Booket en gruppe på 22 stk ifbm jobb. Da oppgraderte de meg fra singelrom til suite. Det syntes jeg var stas. Nytt favoritthotell i Norge dette.
Quality Hotel Residence i Sandnes Jeg er LTP men fikk ingen oppgradering. Kjipt rom i 2. etg med denne utsikten. Mistenker at noen andre av mine fire kolleger på samme booking fikk min oppgradering…