Hilton Doubletree Heathrow søndag kveld. Greit og praktisk hotel 20 min med shuttle buss fra terminal 3.
Sigtunahöjden Hotell og Konferens Ikke akkurat verdens mest spennende utsikt, men lokale Sigtuna Ale kan trygt anbefales om noen er på disse trakter
Veldig bra hotell! Det eneste som trekker ned er at det er litt i overkant dyrt å spise/drikke her (i hvertfall etter Vietnamesisk standard). En øl koster type 70 nok (0,33) og en liten Pizza 200 nok. Det er også 30 min inn til byen, så det er egentlig ikke noe alternativ å dra dit bare for å spise. Jeg brukte IHG poeng for 2 netter her, og endte med å kjøpe club tilgang dag 2 (250 usd).
First hotell Breiseth Lillehammer. Her er vel strengt tatt "innsikten" mer interessant. Fikk tilbud om oppgradering til superior for 200kr og vil si det var verdt det. Et stort rom i klassisk stil med fine møbler og en god seng. Heller dårlig med moderne usbuttak osv. De kjører gammeldags sjarm med fyr i peisen nede ved en "lounge" som er åpen for alle med kaffe te og snacks.