Hilton Slussen, Stocholm. Noen år siden jeg har bodd der sist og det er nok på tide med en liten oppgradering. Samtidig har hotellet en flott beliggenhet ved sjøen 2 min fra Slussen Metro og kort gangavstand til gamlestaden. Ganske stor club lounge i 4 etg med grei utsikt over byen.
Shangri La, Istanbul. Bestilte king deluxe, men overbooket hotell så ble oppgradert til kjempe suite med 2 store terrasser
The G Hotel & Spa i Galway, Irland. Håper hotellet har bedre utsikter enn dette. Jaja.. Rommet er nå i det minste fint
Hvordan liker du The G? det var alternativet vårt for noen uker siden, men lå vesentlig høyere i pris. Hvis dere trenger en god øl så er The Salt House en av pubene til GalwayBreweries som anbefales
God seng og stort rom. Veldig rosa enkelte steder rundt lobbyen Litt lenger unna sentrum enn vi hadde tenkt kanskje.. Men det eneste som hadde ledige rom i bookingsystemet vi bruker og kontoret vi besøker er et stykke utenfor Galway, så det blir uansett taxi. Ikveld er det vel booket bord for oss en eller annen plass, men kanskje vi får tatt en tur på The Salt House etterpå, eller vi kan dra i morgen. Galway Bay Brewery er visstnok i gangavstand fra kontoret og har bottleshop, så mulig jeg må svinge en tur innom der hvis jeg får tatt meg en pause i jobbingen
GalwayBay lager godt øl ja. Har butikk og drifter flere puber rundt om i både Galway og Irland. Så de er verdt et besøk mener jeg. Min beste ratinger derfra er : Of foam and fury, 808, Althea og Westcoast speedball.