Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Som planium medlem er en av fordelene gratis trening. Selv opplever jeg kvaliteten på treningsfasilitetene hos SATS som bedre enn de fleste hotellene. Jeg synes derimot en del hotellet har gode bade og spa fasiliteter. Hvilken erfaring har dere med tilgang til basseng, badstue og spa?
    Jeg tenker ikke på perioden akkurat nå hvor det meste er stengt, men sånn ellers i året.

Om en skal tolke fordelen bokstavelig, så er det trening en har tilgang til og ikke nødvendigvis relax og spa. Selv har jeg vært på relax avdelingen til Clarion Hotel The Hub en rekke ganger siden jeg bor i Oslo og jobber i nærheten av dette hotellet. Her må en gå igjennom relax avdelingen for å komme til treningsavdelingen, så det skjer titt og ofte at jeg ender opp i relax avdelingen i stedet for treningsavdelingen :).
    Jeg var innom treningsavdelingen til The Thief for en stund tilbake, men her er det uheldigvis separate innganger til treningsstudio og bassenget. Det endte opp med en ren treningsøkt for min del.

Er det noen som har forsøkt seg på gratis bading i f.eks. Son Spa, Farris Bad eller The Thief? Eller andre steder med gode fasiliteter?

Maggie liker dette
  2. flyer1

flyer1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Er det lik sjanse for å bli oppgradert om en betaler med penger eller poeng? Gullkort....

3. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Min erfaring er at det er likt ja

flyer1 liker dette
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,260
    Bonuspoeng:
    183
    Både Son og Farris har jeg kun vært på spaanlegget. Vet faktisk ikke hvor treningsrommene her er.

Hvordan er treningsforholdene på The Thief?
    Jeg har en nabo som sniker rundt her inne på forumet som omtrent har ofret livet for bli platinum status( har selvfølgelig ikke klart det) grunnet at han ville trene gratis her.

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,260
    Bonuspoeng:
    183
    https://christianiateater.com/gavekort/

Christiania teater har et interessant tilbud i dag, noen som vet om dette også kan brukes i restaurant Teatro? (som er meget bra)
    Kan man betale med nordic choice mc på Teatro og opptjene poeng som man gjør ved hoteller?

eventyrer liker dette
  6. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Treningsforholdene på The Thief var gode de, men ikke like gode som Clarion The Hub. Kvalitetene på syklene, trede møllene og manuale var gode og de så nye ut. Treningsrommet var derimot lite og utvalget av treningsutstyr når ikke helt opp til et treningssenter. Mens et treningssenter kanskje har manualer på 1 kg, 2 kg osv. har en på hotell treningssenter kanskje 4 kg, 8 kg osv. Dersom du trenger en manual på 6 kg har du et problem ;).
    Garderoben the The Thief var derimot innbydende og noe av det bedre jeg har opplevd. I likhet med Clarion The Hub var det hånkle og såpe hos The Thief, så det blir litt mindre å vaske når en kommer hjem :).

Maggie liker dette
  7. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg klarer ikke å se tilbudet. Hvor mye rabatt er det på gavekortet?
    Er det noen kode som må legges inn for å få rabatten?
    Jeg vil tro du kan bruke gavekortet som betaling for restaurantbesøk på hotellet.
    Et alterantiv er å kjøpe et gavekort hos Nordic Choice med 10 % rabatt.
    Dette gavekortet kan brukes på alt hos Nordic Choice kjeden inkludert restaurant.

8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,260
    Bonuspoeng:
    183
    Glemte legge ved koden.
    Legg inn kampanjekode JULEKALENDER, så legges automatisk 50% til på summen du velger på gavekortet.
    Kjøper dette kun om noen kan bekrefte at det kan brukes på restauranten :)

trygveat liker dette
  9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,260
    Bonuspoeng:
    183
    Svarer meg selv siden jeg fikk svar fra hotellet.

Gavekort kan dessverre ikke benyttes i Bar og Restaurant Teatro uavhengig om man er gjest på hotellet eller ikke.
    Dette fordi Restaurant og Bar Teatro er Oursourcet.

10. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg lurer på om det er like tilfeldig om Nordic Choice sitt gavekort kan brukes i hotellrestauranter?
    Markedsføringen går jo på at gavekortet kan brukes til alt som selges på hotellet.
    Om restauranten er listet under hotellets nettside bør det ikke være nødvendig å undersøke om den er "outsourcet".

eventyrer liker dette
  11. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er helt enig i at det burde være unødvendig å sjekke opp om restauranger tilknyttet Nordic Choice er en del av hotellet eller outsourcet. Etter å ha hamstret gavekort rundt mars i år har jeg både overnattet og spist i restauranten på mange choice hotell. Det har aldri vært noe problem. Jeg vil tippe at gavekortet fungerer på 99 % av restaurangene til Nordic Choice, men hvem vet?
    Rett nok har jeg satt restaurantregningen på rommet og betalt med gavekort ved utsjekk, men det burde ikke ha noe å si.
    For å sitere fra Nordic Choice sin hjemmeside:
    "bare forestilll deg at gavekortet er penger. Du kan bruke det på hotellovernatting, room service, spa, spabehandlinger, restaurant, bar, hotellputer, baderomsprodukter og alt annet hotellene måtte selge."

freddyen and Maggie like this.
  12. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Er det snakk om 5* på poeng på ny kampanje frå Choice, som kjem i morgon?
    Jamfør epost no

Maggie liker dette
  13. Blades33

Blades33 Medlem

Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har i alle nullet saldoen på kortet, og er klar! Men, blir vel et nytt "dobbeltrom til 295 per pers*"-tilbud..

*Reelt 595 per pers på hotell du faktisk kan tenke deg å bo på, men du finner ikke datoene du vil til den prisen

themichael liker dette
  14. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Teksten i eposten er:
    "Det blir FEMOMENALT!

Tar du poenget?"
    Trur det er ein poengkampanje, men FEMomenalt høres mykje ut

Maggie liker dette
  15. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,260
    Bonuspoeng:
    183
    Tenkte det samme med tanke på overskriften.

16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,097
    Bonuspoeng:
    183
    Første overnatting gir 1*, neste 2* osv opp til 5 overnattinger...?

17. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Den som lever får se.... :):)

18. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Skal booke noen hotellnetter men nå tør jeg ikke å gjøre det førjeg har sett nyheten i morgen

Maggie liker dette
  19. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har fått poeng fra Night Hunt kampanjen?
    Hvor lang tid tar det fra man når 5 netter til man får poengene?

20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,260
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg gjennomførte første 5 netter i høstferien og har ventet sårt på disse poengene grunnet de vipper meg over til platinum status. Skal utbetales senest i starten av januar.

Del denne siden