Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,263
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med meget god poengfangst :)
    Mc kampanjen varer foreløpig kun ut året, så enten må du betale på forhånd, eller senest 31.12 direkte på hotellet.

Michel and oggaman like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,263
    Bonuspoeng:
    183
    Gjøres poengberegningen ut fra medlemsnivået ved booking, eller ved utsjekk?
    Grunnpoeng menes med totalsummen man har betalt for rommet?

3. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,492
    Bonuspoeng:
    113

Maggie liker dette
  4. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, ja, mest sannsynlig ;)

5. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikkje fått med meg så mykje poeng, men har booka ein helgetur til Stavanger med poengdeal i dag i plus(kan byttes ut med eit eventuelt salg) Og to netter på Skagen brygge gjer ca 15000 poeng:) Platinum er sikra neste år også, etter å ha blitt redda av corona-utsettelse i år!

Michel liker dette
  6. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Dette passet meget greit, da jeg kommer hjem fra Syden om få dager, og tar frivillig karantene på hotell første tiden av hensyn til ei der hjemme som har eksamener... Switcher LETT 4 døgn betalt for poeng med 4 døgn betalt for penger. Enkel matte.

7. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Jobbet frenetisk gjennom "tentativ møtekalender" til og med februar. Endte opp med et tosifret antall reservasjoner med noe over 1 natt i snitt per bestilling.
    Pris per natt ca 1200,-.
    Kan bli bra dette!

eventyrer liker dette
  8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan i huleste klarte jeg å gå glipp av denne? Rimelig deppa her nå. :(

Michel liker dette
  9. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    En liten trøst kan være at det kommer ny mulighet neste tirsdag, da mest sannsynlig med 4x bonus.

Hver tirsdag i desember lanserer vi poengfeiring! Vi starter med høyeste antall poeng og den korteste boperioden. Neste uke får du nye og litt færre poeng, men med en lengre boperiode.

10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,206
    Bonuspoeng:
    183
    Fekk avbestilt og bestilt på nytt for opphold neste veke, sendte mail til hotellet og «forklarte» og spurte fint om oppgradering. Det skulle dei ordne, ser i appen at eg har fått Deluxe Room så det var hyggeleg :D
    Ser ut til at ein har nådd omsetninga på Amex Premium + Elite så då kan ein samle litt poeng på NC Mastercardet også.

Michel, olestolen and Maggie like this.
  11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Da må jeg sørge for å være litt mer våken neste tirsdag. :)

12. kasimodo

kasimodo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Akkurat blitt vervet til mc via telefon.. oppgradert til gull og 10k poeng etter førstegangsbruk.. men hva betyr dette ?
    • For hver måned du gjør et kjøp med ditt Nordic Choice Club Mastercard får du også godskrevet 2 kvalifiserende netter

Michel liker dette
  13. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Kvalifiserende netter handler om status. For å være gold medlem må man ha 30 netter i året. Kortet teller for 24 netter om man bruker det hver måned. Dermed trenger du bare å bo 6 netter for å være sikret gold ett år til. Platinum krever 60 netter.

Michel liker dette
  14. kasimodo

kasimodo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Takk!

oggaman liker dette
  15. Michel

Michel Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Betyr det at poeng ikke kvalifiserer til Platinum? Må man overnatte, eller holder det med hundre tusen poeng i året på andre måter?

16. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    En av delene, poeng eller netter :)

Michel liker dette
  17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,097
    Bonuspoeng:
    183
    Husker jeg feil, eller sto det tidligere i appen når man kunne senest avbestille? Nå står det kun «ihht medlemsstatus». Så må man rote rundt å finne det andre steder i stedet for å ha det lett tilgjengelig... Eller var det på nettsiden når man bestilte at det tydelig sto avbestillingsbetingelser? Uansett ikke lett tilgjengelig nå

Michel liker dette
  18. Michel

Michel Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Et spørsmål jeg ikke har funnet svar på. Når man opparbeider seg poeng varer de "evig" eller må de brukes innen en viss tid? For å opparbeide seg Gull eller Platinum for life, er det totalt opparbeidet poengsum (men man kan bruke dem i mellomtiden?)

19. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke om de varer evig, men for å svare på det viktigste spørsmålet ditt, så kan du bruke poengene dine mens du jobber mot lifetimestatus.

Akkurat nå sitter jeg på et superiorrom i Kristiansand og bor for 30.000 av mine poeng. Har 182.509 lifetime-poeng, så er en del på veien til lifetime gull som er 500.000. Jeg sikter imidlertid mot 1.000.000 og lifetime platinum.

Lar aldri for mye poeng stå inne, passer på å bruke de jevnt og trutt gjennom året. I sommer reiste vi hele sør-Norge rundt og bodde på en rekke forskjellige NCH. Mangler jeg litt poeng for en natt, så topper jeg opp fra trumf. Veldig fleksibelt og fint.

Maggie and Michel like this.
  20. Michel

Michel Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Hva er dine erfaringer med denne kjeden? Bryr de seg om kundene spesielt som har høy status i medlemsskapet? Gir det virkelig verdi tilbake i forhold til det man bruker? Jeg vurderer å satse på Platinum for life men det jeg leser ut fra fordelene så klarer jeg ikke å regne hjem medlemsskapet i forhold til kostnadene for å oppnå det. Det kan jo være at jeg ikke regner korrekt.

Del denne siden