Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg bor på normale bookinger, altså for penger eller poeng som jeg har booket selv på nett, så har jeg en standardfrase på maks 150 tegn som jeg har skrevet tidligere i tråden her... Kanskje i september. Bare å lete. Det pleier å funke fint. Fungerer det ikke så spør jeg ved innsjekk. Fungerer ikke det heller, så pleier jeg å sende mail i etterkant til hotellet eller kundeservice og ber om å få igjen litt poeng.

Men det du kanskje heller spør om, er i de tilfellene man har ringt inn og fått kundeservice til å selv booke, slik de må gjøre for å låse opp poengrom. Da får hotellet ingen kommentarfelt fra meg, og jeg tigger heller ikke ved innsjekk. Jeg spør naivt hva slags rom jeg har fått, og sier tusen takk for hva enn de har gitt meg. Alt av oppgraderinger da, som jeg ikke har krav på, gir store plusspoeng og ektefølt takk fra meg til hotellet.

Last edited: 14. des 2020
  2. flyer1

flyer1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Samboeren er medlem i NSF og får 15% rabatt hos Choice. Vet noen om jeg kan booke rom i mitt navn og få rabatten dersom hun er med? Mulig tabbe at gullkortet havnet i mitt navn...

3. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Nite hunt.. Er det mulig å se noe sted hvor mange netter man har?

4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Min side på nett har du full oversikt

5. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Ja, jeg ser alle bookinger jeg har hatt. Men ser ikke telleren for høstjakta.. Fikk melding om at jeg hadde 9 netter, og det får jeg ikke til å stemme..

6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,264
    Bonuspoeng:
    183
    sjekk nyhetsbrevet du fikk.. det står der hvor mange tellende netter du har hatt.

Høstjakten er i gang…

…og du har skutt gullfuglen med X felte netter. Du vil motta dine velfortjente bonuspoeng, samtidig som du kan være med i konkurransen om en hel hotelletasje. Fortsett den gode jakten, så får du 7500 bonuspoeng per femte natt du har bodd. Alle bonuspoeng vil bli postert på din konto senest 11. januar 2021.

7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    7,975
    Bonuspoeng:
    183
    Nytt poengtilbud i dag, denne gangen 4 ganger de poengene, så litt mindre poeng enn sist tirsdag, men ca 2 mnd lengre bookingperiode.
    Kopiert fra dagens nyhetsbrev:

Maggie and trygveat like this.
  8. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,621
    Bonuspoeng:
    183
    Liten kuriositet: Jeg la inn et par bookinger litt over midnatt natt til i dag, og en av disse dukket aldri opp i appen. Tok kontakt med kundeservice for å spørre om hva som hadde skjedd, og det viste seg at medlemsnummeret hadde falt ut. Fikk samtidig høre at bookingen ikke var en del av 4x-kampanjen, da systemet deres mente den var gjort klokken 23:13 -- én time før faktisk booking.

Mulig dette bare var en visningsfeil hos agenten og at poengutbetalingen ville blitt korrekt, men om det er andre som har vært like ivrig med bestillingene i natt kan det være en idé å bestille på nytt om man vil være på den sikre siden.

Earl, eventyrer and Maggie like this.
  9. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Den siste bookingen ble bekreftet på skjermen 23:59, men mailen kom 00:00... Kan jeg forvente 4x poeng på den?

10. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    250
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ville sendt en mail til kundeservice for å være sikker

11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,262
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har bestilt et rom på 4x kampanjen, standard dobbeltrom, huket av for å betale 200kr ekstra for å få et oppgradert rom, og har gullkort som i teorien kan gi meg en oppgradering til.
    Jeg fant at bestillingen har et romnummer i (iphone) appen, men det vises ikke hva slags rom det er. Finne det en måte å finne ut hva jeg har fått? På nett vises bare standard dobbeltrom.
    Eller om noen tilfeldigvis vet hva slags rom 330 er på Augustin i Trondheim, så er det selvfølgelig velkommen info :)

12. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    5 x funket som bare det. Ramlet inn i underkant av 20.000 poeng for siste opphold.

13. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,421
    Bonuspoeng:
    113
    Ser det er diskutert 90/100poeng med gavekort og at det ikke går. Er det derimot noen som har prøvd gavekort kombinert med viatrumf og kan bekrefte at dette fungerer?

14. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,621
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøp av gavekort gir ikke ViaTrumf, men du får Trumf som normalt når du booker overnatting og betaler med gavekortet på hotellet.

Maggie liker dette
  15. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,421
    Bonuspoeng:
    113
    Takk, det var som fryktet. :(

16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,264
    Bonuspoeng:
    183
  17. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Bruker du koden safestaynok160 får du 20 % avslag istedenfor standard 10 %

18. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,264
    Bonuspoeng:
    183
    Er dette en kode som kun gjelder en kort periode?
    Kan den kun brukes på gavekort?

Last edited: 18. des 2020
  19. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,492
    Bonuspoeng:
    113
    Er denne koden forbeholdt en spesiell mottaker eller gruppe?

20. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Fantastisk. Nå sparte jeg et par tusenlapper :).
    Bolle: Har du noe kjennskap til hvor lenge koden fungerer?
    Eller kanskje det gjelder å hive seg rundt å kjøpe gavekort så fort som mulig?
    Jeg venter nemlig på et American Express kredittkort som jeg gjerne skulle omsatt litt penger på ved kjøp av gavekort. Jeg ønsker naturligvis å makse bonusopptjeningen :).

Maggie liker dette

Del denne siden