Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Passet perfekt til sas mc kampanjen det her :D

God Jul :)

eventyrer liker dette
  2. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,428
    Bonuspoeng:
    113
    Den gikk ut til de som har søkt om å bli safe stay kontrollør, men kan brukes av alle.

Gyldig til 24.des

Maggie, freddyen and trygveat like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Kun til gavekort eller fungerer den for bestilling av opphold?

4. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,428
    Bonuspoeng:
    113
    Kun gavekort.

• We gift you an exclusive 20% discount on our gift cards.
    • If you wish to share this special offer with a few chosen friends, pass them your link and they will get access to the same exclusive 20% discount.
    • Your personal discount can be used until 24th December and any gift-card is valid for 12 months.
    • The gift card will be charged at the time of purchase.
    • The gift card can be used in all of our hotels, redeemed against all services such as spa access, treatments, the restaurant, your night away or breakfast amongst many things!
    • When buying a gift card you can choose if the gift card is for yourself or if you would like to give it to someone else.
    • If you choose to give it to someone else, you state the name of the receiver when you make the purchase. The gift card can be sent to your e-mail address (print it, wrap it and put it under the tree!), or you can choose to send it directly by e-mail to the one you are giving it to.

eventyrer and Maggie like this.
  5. Blades33

Blades33 Medlem

Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg forsøker å booke en spa escape, men får feil pris; prisen er lik som om det "bare" er en vanlig rombestilling, og flere hundre kroner under "fra-prisen".

Jeg er logget inn, og følger linkene på deres egen side, man må i utgangspunktet kunne forvente at det skal være nok til å få korrekt pris, hva? Hva gjør man i et slikt tilfelle?

6. rugan

rugan Nytt Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    28
    Hvis du ikke har forhåndsbetalt, pleier det å stå romkategori når du trykker "Betal". Jeg booket et deluxerom sist gang, og da sto det "Suite" på betalingssiden :)

Petter B-C and petrate like this.
  7. Michel

Michel Medlem

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Men fikk du til slutt mineralvann og restaurantkupong?

8. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,492
    Bonuspoeng:
    113
    Sen utsjekk er alltid på forespørsel. Det har liten hensikt å gi denne fordelen til alle.
    Et stort følge med statusgjester kan da føre til at hotellet ikke kan ta imot bookinger påfølgende dag ettersom ingen rom kan frigjøres før kl 18.00.

Fordelen er ved tilgjengelighet for Gull og garantert for Platinum.
    Gull må selv spørre ved innsjekk, mens Platinum kun trenger å varsle før ordinær utsjekkstid (selv om hotellet nok foretrekker forespørselen så tidlig som mulig),

Restaurantkupong gjelder kun i Sverige og Finland.

olestolen, petrate, jgroneng and 2 others like this.
  9. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Min erfaring er at en vanligvis må be om mineralvann eller plukke fra minibaren om rommet har det.
    Restaurantkupongen må en derimot se langt etter, så sant du ikke har klart å fremforhandle en avtale som kun gjelder deg :). Spesial for you ;).

Michel liker dette
  10. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,863
    Bonuspoeng:
    293
    Apropos mineralvann så har jeg aldri blitt trukket for det. Stort sett blir det spurt om jeg har tatt noe fra minibaren ved utsjekk og da nevner jeg bare det som er inkludert i medlemskapet, og status ligger alltid inne.

tobeornot999, Michel and eventyrer like this.
  11. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Litt fristende å kjøpe gavekort med 20 prosent rabatt. Hvordan får jeg makset bonuspoeng på dette? Betale med NCC Mastercard gir med 90 poeng pr 100 lapp. I tillegg får jeg viatrumf + ncc poeng når jeg bestiller rom og bruker gavekortet?

Michel liker dette
  12. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,492
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er testet allerede (se sitat under). Kjøp av gavekort gir kun ordinære poeng (doble poeng ut desember). Jeg tipper at transaksjonen kjøres via en tredjepart som administrerer gavekortordningen på vegne av Nordic Choice.
    Du har kanskje et bedre kort å bruke, feks. Amex om du trenger omsetning før året er omme.
    Og ja, du får bonuspoeng (inkl. trumf) som vanlig når du bruker gavekortet.

Michel and polarexpressen like this.
  13. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,267
    Bonuspoeng:
    183
    Mhh, takk, det var veldig brukervennlig plassering :D

Men ting har skjedd med bestillingen, jeg er blitt flyttet til et annet hotell fordi Augustin brukes som karantenehotell. Hadde bestilt standard, det var oppgradert til superior, og har nå på det nye hotellet fått superior til prisen av standard som utgangspunkt. Det er bare slik at det ikke finnes en bedre kategori enn superior, så har nådd toppen der. Men kjekt å vite dette, får prøve lykken på hotell med flere romkategori senere.

14. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Ny kampanje i morgen. 3 ganger poeng...? Og sannsynligvis bestilling til og med juni 2021?

petrate liker dette
  15. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått sikret meg gull for neste periode, men vurderer å overføre 3k trumf for å teste platinum. Verdt det? Har en baby på vei i februar, så blir litt begrenset reiseaktivitet på oss. Men desto mer på besteforeldrene som sikkert får behov for litt hotellnetter i hovedstaden...

16. lobster

lobster Medlem

Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg syns platinum er verdt det, spesielt fordelen med garantert bonusuttak ved ledige standardrom :)

17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig har jeg oppnådd 100K poeng :) Hvor raskt blir medlemsstatusen endret?
    Har et kommende opphold jeg gjerne ønsker ny status på.

Michel, rugan and Baldrick like this.
  18. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,682
    Bonuspoeng:
    113
    Bør være oppdatert i løpet av natten, så i morgen skal du kunne våkne opp som Platinum. ;)

Michel, tobeornot999 and Maggie like this.
  19. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    På alle NC-hotellene jeg har bodd på det siste året har jeg fått så mye bacon jeg ville ha når jeg har spurt om mer. De har som regel mer på kjøkkenet.

Sunnfjordingen, Michel and petrate like this.
  20. dahlmath

dahlmath Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Varför är bacon så jävla viktigt ? Oftast så är det stekt till dödens svarta hål och i tillägg den billigaste ”marinerade” baconprodukt... kan vi inte börja ge omdöme utifrån andra parametrar än bacon? Fan är det så viktig köp dig ett pr kg och ät dig mätt hemma!

*återgår til rödvinet och Janssons produktionen...

jgroneng liker dette

Del denne siden