Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Enig i at det kanskje er å overdrive ja, men ikke så verst value synes jeg. Særlig etter at de pusset opp rommene litt - ble litt triveligere da. Og Strømstad er jo slett ikke det verste stedet å være en fin sommerdag/kveld.

Maggie, Emma and eventyrer like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,276
    Bonuspoeng:
    183
    De front suitene der er fantastiske :) I fjor sommer var maten tatt seg opp til et meget bra nivå, spent på om det holder samme nivå når det åpnes opp igjen.

Emma liker dette
  3. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Emma, flexitravel, EndreD and 3 others like this.
  4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Skal du ikke bare vise kupongen til servitøren før regningen settes på rommet eller gjøres opp på annen måte? Så blir det rett under utsjekk? Her burde de uansett vært mer fleksibel!

5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,100
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig det funker hvis man viser voucher til servitør før man setter det på rommet. Det gjorde jeg altså ikke, jeg satte regningen på rommet, og tenkte at det fikser jeg imorgen ved utsjekk... Dengang ei.

freddyen liker dette
  6. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Det fungerer utmerket å vise restaurant kupongen til servitøren før det settes på rommet. Da trekkes restaurant kupongen fra regningen, noe jeg har gjort flere ganger .

7. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å høre at maten er blitt bedre, men synes faktisk ikke den har vært så ille. Sammenlignet med middagen på Norefjell er det jo rene gourmet-opplevelsen :p

8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,276
    Bonuspoeng:
    183
    Sant det. Jeg klagde faktisk på maten ved oppholdet i høstferien og endte faktisk med halv pris på booking ved nytt opphold:) Maten i høstferien er noe av det dårligste jeg har smakt siden jeg var på Egon sist som 19 åring, som er 20 år siden ;) Maten var betraktelig bedre nå under sist opphold under vinterferien, så noen grep har de heldigvis gjort.

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,276
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg booket et opphold i går kveld med tanke på påsken.
    Når jeg så kampanjen i dag sjekket jeg prisen på nytt med tanke på avbestille og bestille på nytt. Prisen var nå ca 5% dyrere en jeg reserverte i går.

Er dette kun et tilfelle, eller har folk erfaring med dette under disse kampanjene?

10. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Mine 3 bookinger som jeg nevnte over har samme pris som når jeg booket forrige uke

Maggie liker dette
  11. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Er dynamiske prisar i hotellbransjen, prisen går opp dersom etterspørselen stige=)

12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,276
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vet. Men jeg husker dette ved 5x kampanjen også. Jeg hadde bestilt som nå dagen før kampanjen ble annonsert. Samme prishopp. Da endret jeg siden 5x kampanjen forsvarte et prishopp på 5% Vet det er mange som er ganske kyniske på dette. Setter opp prisene dagen de kommer ut med kampanjer.

eventyrer liker dette
  13. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    hmm, men har du sett prisen gå ned i etterkant av ei kampanje? xP

14. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,421
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er ikke tilbudet før i morgen da, så du må vel nesten vente til etter midnatt og sjekke på nytt.

eventyrer and Maggie like this.
  15. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet hva slags rom 2425 på Norefjell er? Og hvordan beliggenhet det har?

16. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,626
    Bonuspoeng:
    183
    Kan ikke svare på romtype, men beliggenhet skal være "Rekketun A":

PXL_20210303_145703288 (1).jpg

17. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,421
    Bonuspoeng:
    183
    Var det ikke så at det under punktet om mulig oppgradering til beste kategori st at det ikke gjaldt for suiter da de forandret litt på fordelene? Jeg mener å huske det, men det står isåfall ikke der nå lenger.

----------------------------------------------------------
    Mulighet for å bli oppgradert til beste romkategori

Dersom hotellet har ledig kapasitet ved ankomst har du som PLATINUM-medlem mulighet til å få oppgradering til beste tilgjengelige romkategori – uten ekstra kostnad.

Fordelen kan ikke kombineres med fordelene "Garantert rom" og "Garantert bonusnatt".

Comfort Hotel® Xpress er unntatt denne fordelen.
    -----------------------------------------------------------

18. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Ser at dette også er endret i vilkårene. Står fremdeles at suite er unntatt på garanter oppgradering én romtype for Platinum.

19. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Har vore i kontakt med kundesørvis, som har sagt at enkelte suiter er unntatt, men ikkje generelt.
    Eg har fått suite på Norefjell og Gjøvik, men har ikkje fått det på The Hub. Men har ikkje stått på krava no i pandemien, då eg alltid har fått deluxe fra å bestille moderat og enkeltrom.

20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,276
    Bonuspoeng:
    183
    De suitene man ikke ser gjennom booking på nc.no er utelatt. Fks de tre beste suitene ved Farris bad, Son Spa osv.

ValdresBjarne, eventyrer and petrate like this.

Del denne siden