Det evinnelige oppgraderingsspørsmålet.
Her ser dere et eksempel på korrespondanse mot hotell da jeg spurte pent om mulig oppgradering av et rom i forkant. Jeg er platinum og samtlige romkategorier var ledig når jeg booket. Konklusjonen av dette er vel at fordelen Garantert Oppgradering gjelder ikke. Dere må lese mail utvekslingen fra bunnen av( jeg har fjernet alle navn fra mailkjeden)
Qte.
Hei,
Det er vi på hotellet som går gjennom bookingene som kommer inn, fordeler rom ut fra bestilt kategori og gir oppgraderte rom til våre gull- og platinumgjester om vi har ledig kapasitet. Dette gjøres hver dag.
Vi får mange bookinger i disse tider og ettersom du har bestilt standard rom og ikke superior rom er det godt mulig at noen har booket superior rom rett før eller samtidig som deg. Innen de ulike reservasjonene er registert i våre systemer her kan våre superior rom (familierom) være fullbooket og vi vil da ikke ha anledning til å tilby oppgradering til gull- og platinummedlemmer.
Hadde det vært mulig hadde jeg selvfølgelig oppgradert romkategorien din, men det har jeg dessverre ikke.
Til slutt kan jeg nevne at det resten av uka er meldt mye sol og at det da kan oppleves som litt varmt i de rommene som vender mot solen. Alle våre superior rom (familierom) vender mot solen, så jeg tror dere vil få det mer behagelig ved å beholde romkategorien du har bestilt for å kunne få et rom som vender mot skogen og som dermed er litt skjermet mot sola
Ønsker deg en riktig fin dag videre!
Vennlig hilsen / Best regards
Resepsjon
Quality Hotel™ Entry
Tel:
+47 66 99 78 00 |
[email protected]
Quality Hotel Entry |
Lienga 11 | NO-1414 Trollåsen |
www.choice.no
tir. 13. jul. 2021 kl. 13:36 skrev
Hei, dette er ikke riktig. Der står det jo at så lenge der er ledig rom når bookingen registreres er en garantert oppgradering. Garantert betyr garantert. Samtlige kategorier var ledig når jeg booket.
Mvh.
13. jul. 2021 kl. 13:19 skrev Front Office 02 Quality Hotel Entry <
[email protected]>:
Hei,
Den gjelder alltid om vi har ledige rom som gjør det mulig for oss å oppgradere. Legger ved link til mer info om dette
her.
I sommersesongen har vi ofte familier boende og de booker gjerne et superior rom da det kan gjøres plass til 4 personer på disse rommene.
Pr. nå er dessverre alle rom i denne kategorien booket, ellers prioriterer vi alltid å oppgradere medlemmer på platinumnivå
Resepsjon
Quality Hotel™ Entry
Tel:
+47 66 99 78 00 |
[email protected]
Quality Hotel Entry |
www.choice.no
tir. 13. jul. 2021 kl. 13:00 skrev
Hei, synd å høre. Hva med fordelen som heter garantert oppgradering for platinum medlemmer?
Mvh.
13. jul. 2021 kl. 12:13 skrev Front Office 02 Quality Hotel Entry <
[email protected]>:
Hei,
Jeg skulle så gjerne ha gitt deg en oppgradering, men vi alle våre superior rom er booket nå i helgen.
Vi skal få gitt dere et pent rom likevel, men det blir dessverre ikke et av de større rommene denne gangen.
Velkommen skal dere være!
Ønsker deg en fortsatt strålende dag!
Resepsjon
Quality Hotel™ Entry
Tel:
+47 66 99 78 00 |
[email protected]
Quality Hotel Entry |
www.choice.no
tir. 13. jul. 2021 kl. 11:33 skrev
Hei, vi har booket 2 rom fra førstkommende torsdag til søndag(hvorav det ene er hunderom). Spør pent om der er en mulighet for en oppgradering på det andre rommet. Er platinum medlem.
Mvh.
unqte.
Jeg blir vel snart svartelistet av Choice over å krangle slik
Vis alt...