Fikk nettopp en skikkelig goodwill e-post fra NCH nå for å kompensere etter at systemene deres var nede i starten av desember. Må virkelig si at de her viser en fantastisk kundeservice som mange andre (feks SAS) burde bli inspirert av. Elsker at de til og med har litt humor og disser innsjekkingen på Arlanda
Kjære gjest, siden ikke alt ble helt som forventet...
...får du 50% rabatt på ditt neste hotellopphold
Til deg som så frem til en rask innsjekk mellom 2.-7. desember og som endte opp i kø lenger enn sikkerhetskontrollen på Arlanda istedet. Til deg som bodde hos oss, og som opplevde at alt som vanligvis går sømløst nå ble til en knute eller to.
Bonuspoengene dine? De ligger trygt i en stor haug her hos oss, men er ikke helt fremme hos deg, enda. Vi jobber for å rette ut knutene, dele ut poengene, og smøre nøkkelkortene igjen.
Dette var en kort oppsummering av en lang helg, nå kommer poenget: Som takk for tålmodigheten din, for humøret, for følelsen av at vi sto på samme side i denne køen, vil vi gi deg halv pris: 50% rabatt på ett opphold hos oss ut februar 2022 når du booker innen 17. desember 2021. Booker du innen 15. desember så får du doble poeng i tillegg.
Tusen, tusen takk!