Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,520
    Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Send gjerne en tilbakemelding til hotellet!

    Hva er egentlig greien med å ikke servere en helt vanlig kopp kaffe?
    Mange fancy steder har nå kun espressomaskin.
    Ja, jeg tar gjerne en latte innimellom, men...
    Når jeg skal drikke kaffe så ønsker jeg mer enn en "kruttsterk munnfull" eller "kruttsterk munnfull utspedd med varmt vann".
    For all del - i "syden" er det nærmest sjarmerende, men her i nord drikker vi traktekaffe!

    Det var dagens utblåsning - over :D

    Håper du har en fin tur! :)
     
    Emma and Jorge like this.
  2. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg satte pris på utblåsningen din, jeg! Den gjorde at jeg følte min irritasjon tidligere i dag var enda mer berettiget :p

    Takk for det - turen har vært veldig fin så langt til tross for MYE vær av alle slag :eek: Ønsker deg en fin ny uke! :)
     
    freddyen liker dette
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,471
    Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville definitivt latt sentral kundeservice i NCC vite om dette, hvis jeg hadde samme opplevelse.

    De er ganske lydhøre der (muligens i motsetning til akkurat det ene hotellet selv), og jeg har inntrykk av at linjene er ganske korte til dem som bestemmer noe i kjeden fra kundeservice sentralt.
     
  4. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sendte mail både til hotellet og kundeservice… :rolleyes: Venter på svar :)
     
    eventyrer, themichael and freddyen like this.
  5. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    286
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Noen her som har erfaring om oppgradering ved status hos At Six i Stockholm?
     
  6. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    442
    Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Bare hos meg kommende bookinger plutselig forsvant fra NCC "Mine bookinger"? Fortsatt synlig i appen ser jeg.
     
    themichael liker dette
  7. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,563
    Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, jeg hadde en booking hos Lily CC som plutselig forsvant fra både min side og app. Det var dog mulig å kansellere ved bruk av lenken som jeg fikk ved bestilling.
    Likevel ikke bra - det er jo vanskelig å holde oversikt over bookinger når man ikke ser dem fullstendig i appen.
     
    eventyrer liker dette
  8. skrosvik

    skrosvik Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    33
    Ja. EN kategori...
     
  9. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    286
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Ble oppgradert fra Superior til Junior suite nå i helgen! Må si det var en fin liten opplevelse!
     
    eventyrer, petrate and Maggie like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,713
    Likes mottatt:
    64,138
    Bonuspoeng:
    293
    Samler man netter mot status når man booker med poeng?
     
  11. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,975
    Likes mottatt:
    22,857
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, samme som hos SAS her.

    Når man bikker fra gull til platinum, må/bør man kontakte noen for å oppdatere status i bookinger?
     
    holmen and vanillacoke like this.
  12. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Det skader ihvertfall ikke. Jeg mener å huske at min status ikke var blitt oppdatert siden bestillingstidspunktet hos Farris Bad, og at de derfor ikke var klar over at jeg hadde et høyere medlemsnivå da jeg sjekket inn. Dette er imidlertid noen år siden, så det kan godt hende at noe har skjedd med datasystemene siden den tid.
     
    eventyrer and Upsaker like this.
  13. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    205
    Likes mottatt:
    250
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har erfaringer med [email protected] mailen? Har sendt de to forespørsler om garantert bonusnatt. En mail for 7 dager siden og en for 14 dager siden. Ingen av de er blitt besvart. Er virkelig Choice like treg på kundeservice som SAS?
     
  14. andkri58

    andkri58 Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har svært gode erfaringer ved bruk av platinum mailen. Jeg tror jeg nesten utelukkende har fått svar samme dag så lenge jeg har sendt mail i rimelig tid før kundeservice stenger. Alternativt kan du jo forsøkte å ringe. Jeg mener platinum kunder er prioritert i en eventuell telefonkø.
     
    petrate liker dette
  15. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    270
    Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk svar på 14 min nå akkurat, trengte hjelp med en kansellering. Sendte dem mail 0921 og 0935 kom svar om at det var i orden samtidig som det også kom automatisk generert mail om kanselleringen.
     
    petrate liker dette
  16. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,471
    Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke kjempe-rask, men heller ikke SAS-treg, er min erfaring.

    Noen ganger svar på samme dag, men som regel først på dagen etter.
     
    petrate liker dette
  17. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Før svarte de veldig raskt, men i det siste har det tatt fra to dager og oppover. Et par ganger har de ikke svart i det hele tatt. Når jeg har ringt har jeg fått hjelp så og si umiddelbart.
     
    petrate liker dette
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,975
    Likes mottatt:
    22,857
    Bonuspoeng:
    293
    Sendte mail 12:00, fikk svar 12:04.
     
  19. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Og som hos SAS så beholder man perks som gratis mineralvann, restaurantvoucher, oppgradering osv iht medlemsnivå også på bonusovernattinger :)
     
    eventyrer, Upsaker and holmen like this.
  20. KingBogen

    KingBogen Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Skal ha et opphold hos Amerikalinjen senere i måneden og har et spørsmål rundt bruk av gavekort og bonuspoeng.

    Ser fra siden for etterregistrering at bruk av gavekort ikke vil gi poeng, men noen som kjenner til om dette faktisk praktiseres? Eventuelt om det er noen forskjell på om man betaler hele eller deler av oppholdet med gavekort ifht. poengopptjening?
     

Del denne siden