Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Du får 7% Trumf for gavekort OG booking :)

olekvi and KRS like this.
  2. NoLimit

NoLimit Evig ung

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor ligger dette innlegget igjen? Finner ikke noe på Facebooksiden til Nordic Choice;)

Godtok The Hub forklaringen etter at du viste til at de selv har lagt ut denne kampanjen?

3. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Ennå ikke, venter på svar. Men er nå uansett usikker om jeg skal bo der. Jeg reagerer ikke positivt på den fremsatte mistenkeliggjøring.

andkri58, Flyingdutchman and NoLimit like this.
  4. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Her er innlegget som jeg også har ettersendt til The Hub og bedt dem om avklaring. Jeg er dog ikke overrasket, at denne forespørselen kommer fra The Hub. Et helt fantastisk hotell (egentlig et av mine favoritter i Norge), men alt som har med service å gjøre virker ofte ganske uprofesjonelt der.

upload_2022-2-14_10-24-53.png

Attached Files:

Last edited: 14. febr 2022
  5. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Nå fikk jeg svar fra The Hub og ting ser ut til å være i orden. Jeg håper dem er mer forsiktig med å sende ut slike forespørsler fremover.

Hei Michael,

Hjertelig takk for det.

Det er selvsagt ikke ment som mistenkeliggjøring, men som en kartlegging av hvilken type reservasjon dette var :)

Skulle du ha noen spørsmål, ikke nøl med å gi beskjed

Ønsker deg en flott dag!

NoLimit liker dette
  6. espenlampe

espenlampe Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Anbefalte hoteller i Bergen?

7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Havnekontoret er min favoritt. Oppgraderer ofte, også - men selvfølgelig mer sannsynlig jo bedre NCC status man har.

Ellers er det flere å styre unna i BGO (bla Oleanna), men No 13 er bra, lite, smått særegent, god frokost, og smæck-on sentralt ved Torgalmenningen.

Flymunda and Maggie like this.
  8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Husker ikke at jeg har fått den - men jeg glemmer jo som regel å bruke den uansett :p

Ingen grunn til at du ikke skulle både få og kunne bruke (også i kombinasjon med gavekort) den vanlige voucheren:

Som PLATINUM-medlem får du en digital restaurantkupong til en verdi av 125 kr eller 13 euro når du bor på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og våre frittstående hotell i Norge, Sverige, Danmark og Finland*.

Klipp og lim fra appen. Men gjelder jo også tilsvarende med sølv og gull kort også (bare forskjellig verdi, for sølv).

9. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Bodd på Quality Globen i forbindelse med diverse idrettsarrangement, greit nok hotell, bra bar. Husker ikke frokosten, men ikke veldig sentralt i forhold til sentrum. Riktignok bare en kjapp gåtur unna tbane, så muligheter for å komme seg rundt.

Har også hatt en ukes opphold på Clarion Amaranten nær rådhuset, stille område på kveldstid (dog under covid), "standard" NCC forkost med udugelig eggrøre og ihjelstekt bacon. Kjedelig bar, men tbane under hotellet og ett steinkast unna Stockholm C.

themichael liker dette
  10. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    NCC skulle gitt samme tilbud som Scandic, at man kan bytte ut restaurantvoucheren med ekstra poeng :cool:

Grooo, tobeornot999, Jeanette and 2 others like this.
  11. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    250
    Bonuspoeng:
    63
    Har utelukkende positive erfaringer fra Oleana. Strålende service og utelukkende oppgraderinger til signatur suiter som Platinum.

12. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ga opp Oleanna, som platinum, etter et par besøk. Særlig siden jeg likte andre NC steder i Bergen godt etter mange opphold (Havnekontoret, spesielt).

Men kan jo ha hatt uflaks, eller du kan ha hatt flaks :)

13. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,736
    Bonuspoeng:
    93
    Enig med deg. Oleana er mitt foretrukne hotell i Bergen. Jeg har prøvd de fleste NCC i byen.

Jeanette liker dette
  14. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på om neste kategori var fullbooket, men som du påpeker så var jeg jo klar over hva jeg hadde å forvente. Kommer nok til å gå for noe annet om jeg skulle ta en tur til Tromsø igjen :)

themichael and freddyen like this.
  15. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Som sølv har du ikke oppgradering som fordel, så da spiller det ingen rolle om neste romkategori var fullbooket. Ellers er jeg veldig enig, 1 800,- for et såpass lite rom er frekk.
    Jeg har generelt et følelse at Choice ikke er særlig generørs med plass man har på rommene. På Clarion Oslo blir jeg oftest oppgradert til superior, men opplever at 24 kvm ikke er særlig stort for et superior rom (likevel veldig flott hotell, synes jeg).

16. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tenkte på at prisforskjellen kun var 86 kroner, det er jo ikke akkurat mye å betale for et rom som er litt større enn det bøttekottet de kaller «moderat dobbeltrom» :)
    Har prøvd deluxe dobbeltrom på Clarion Oslo, det var jo ikke gigantisk og syns løsningen på rommet var litt rar, men med terrasse så er det jo et fint rom om sommeren.

tobeornot999 and themichael like this.
  17. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Deluxe rommene har jeg også bodd på og da synes jeg også at dem kunne vært noe større enn 30 kvm mtp. at dem normalt sett koster fra 2 600,- oppover.

Flyrlavt liker dette
  18. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er i København, og skulle for første gang teste medlemsfordelen med gratis kaffe. Ble temmelig paff da jeg fikk beskjed om at denne fordelen ikke kunne innfris på Villa Copenhagen fordi de ikke hadde kaffemaskin på hotellet. Den ansatte sa at det samme gjaldt på Skt. Petri. Jeg gadd ikke krangle, så jeg forlot Villa uten kaffe. Istedet gikk turen videre til Skt. Petri :oops: Der fikk jeg uten innsigelser en deilig baristakaffe i hånden… Noen andre som har opplevd å få avslag på den annonserte gratis kaffekoppen?

freddyen and themichael like this.
  19. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    :eek::rolleyes:
    De serverer garantert en vanlig svart kaffe i "Courtyard Bar"!
    Det heter: "Du må ikke bo på hotellet for å få en kaffe, men hotellets servering må naturlig nok være åpen. "
    IKKE: "Du må ikke bo på hotellet for å få en kaffe, men hotellet må ha kaffemaskin."

Smålig og korttenkt...
    Denne fordelen koster dem noen få øre og skal skape lojalitet mot kjeden og hotellet. Et slikt stunt kan koste dem en fremtidig reservasjon (og en dårlig anmeldelse på nett...)

20. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Godt poeng! Etter dagens «hendelse» frister det absolutt mest å legge igjen penger på Skt. Petri i fremtiden (det er også der jeg har trives best med å bo under tidligere besøk i København).

Videre skal det sies at det var i baren jeg spurte etter kaffe, og det virket faktisk som de kun serverte baristakaffe der. Men jeg tenker at de enten burde skaffe seg en god gammeldags kaffetrakter eller bare rett og slett servere håndlaget kaffe slik som Skt. Petri gjorde. Jeg følte meg temmelig dum (og veldig lite velkommen) på hotellet etter den tilbakemeldingen. Og vurdere å sende en mail til både hotellet og kundeservice i NCC…

Del denne siden