Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,265
    Bonuspoeng:
    183
    I fjor når vi dro til Florida sov vi en natt og fikk parkering for 17 netter! Sjarmerte resepsjonisten i senk er stikkordet ;)

Earl, Emma, Jorgen44 and 2 others like this.
  2. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Dealen jeg booket var enda bedre enn som så: rommet kostet rundt 300 kr mindre per natt med en ukes parkering inkludert enn uten parkering inkludert :D Aner ikke om dette er et vanlig mønster da det er første gang jeg har gjort en sånn bestilling. Pakken «PARK.STAY.FLY.» fant jeg under «tilbud» på siden til hotellet.

tobeornot999 and Maggie like this.
  3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer. Koster 1095 på Comfort og 1195 på Clarion for standard dobbelrom + 7 netter parkering. Kan stå en uke til for 550,-.

eventyrer, tobeornot999 and Emma like this.
  4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Gått litt i surr her med litt vel mange bookinger, og i dag fikk jeg mail om at jeg må betale for ett opphold jeg aldri benyttet meg av. Hadde glemt ut denne bestillingen og den lå aldri inne i appen, kan ikke huske å ha sett den inne på hjemmesiden heller.

Noen som har vert borti noe lignende? Vil jo ikke betale for en booking jeg ikke benyttet meg av :rolleyes:

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Send en mail direkte til kundeservice og spør om det stemmer? En sånn forespørsel hadde ringt i alle phishingalarmene jeg har ihvertfall.

6. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Det viser seg altså at comfort xpress sine bookinger ikke dukker opp i app eller på hjemmesiden da systemene ikke kommuniserer med hverandre, nytt for meg da jeg aldri før har hatt opphold på comfort xpress.
    Kundeservice har nå sendt dialogen videre til hotellet slik at vi kan komme frem til en løsning.

Er kun 1 natt for 1500 kroner heldigvis, men uansett surt om jeg må betale for noe jeg ikke har tatt i bruk:rolleyes:

7. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    453
    Bonuspoeng:
    63
    1500 var rimelig stivt til comfort xpress å være. Når var dette?

8. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilt i slutten av Oktober og overnattingen var fra i går til i dag.

Durek liker dette
  9. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,921
    Bonuspoeng:
    93
    Mener Comfort Xpress Youngstorget vistes i app/nettside i sommer, men på Central Station i høst vistes det ikke. Vet ikke om det skyldes samme årsak, nytt system, som nylig ble nevnt i gjennomførte overnatting tråden for Quality Haugesund.

Flyrlavt liker dette
  10. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har jo alltid stolt på appen, men får tydeligvis begynne å føre opp bookingene slik at jeg faktisk har kontroll :rolleyes:

11. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg vert i dialog med hotellet som sier at de holder på å gå over til nye systemer og at det er derfor jeg ikke har fått det opp i appen.

Jeg slapp å betale for dette og kommer til å bo her neste gang jeg trenger hotell i Oslo :)

EndreD, Flymunda, Grooo and 7 others like this.
  12. Hanen

Hanen Medlem

Likes mottatt:
    119
    Bonuspoeng:
    33
    Hei
    Har en god venn som fikk sin bryllups planlegging og dermed hele pakken skikkelig traumatisert da Quality Edvard Grieg booket Porsche senteret sin åpningsfest med Postgirobygget som artister og 250 gjester i nabolokalet til bryllupet hans kun adskilt med en foldevegg.

De endte opp med å måtte flytte hele bryllupet til et annet hotell 14 dager før den store dagen med alt stresset dette medførte.

Han har skrevet et langt brev som begynner med Hei Petter, om den dårlige håndteringen hotellet gjorde rundt dette og jeg som Platinium sa jeg skulle prøve å få dette brevet så høyt som mulig opp i systemet slik at det ikke ble bare et bla-bla svar fra en på kundeservice.

Noen som har en mailadresse litt høyere oppe i Choice systemet enn kundeservice jeg kan videre sende brevet til slik at han kan få en tilbakemelding han fortjener.

Flymunda, Gullars and tobeornot999 like this.
  13. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Har skjedd meg en gang eller to, ja. Men det går som regel greit å snakke seg ut av det, er min egen erfaring.

Ta kontakt direkte med hotellet, de er dem som krever inn pengene.

Et triks/tips som funket for meg en gang det ble virkelig clinch, var å gjøre en annen booking på samme hotellet istedet, "i bytte". Den overnattingen brukte jeg, men kunne vel sikkert også avbestilt den uten at det hadde blitt spesielle problemer ;)

14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Utrolig kjedelig!!

Det er ikke veldig vanskelig å komme i kontakt med Petter S direkte, så jeg tenker at du som platinum nok får et veldig greit svar etter å ha kontaktet ham. Og den generelle kundeservice-avd hos Choice er også veldig lydhøre etter min erfaring.

Håper det løser seg!

Gullars, Hanen and Jorgen44 like this.
  15. Hanen

Hanen Medlem

Likes mottatt:
    119
    Bonuspoeng:
    33
    Hvordan kommer du i kontakt med Petter S direkte?

16. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Ville forsøkt på Instagram jeg :)

17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Kjapt spm, opphold booket via Berg-Hansen (jobbens system). Deretter la jeg selv inn oppholdet i appen, vil jeg da få Gold-fordeler? Eller må man ta kontakt i forkant for å være sikker?
    Jeg legger aldri inn fordelskort i jobbens systemer, da jeg er paranoid ift sporing av poeng… :confused::confused:

18. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ville nok kontaktet hotellet direkte i forkant, da jeg vil tro sjansen for oppgradering er større.

Spielhaug liker dette
  19. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    [email protected] sier interwebben :)

Men ellers er Instagram et godt tips også. Der er han aktiv.

eventyrer and Hanen like this.
  20. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Denne var ny, og en riktig hyggelig mail om hvor bra jeg skal ha det som gjest de nesten10 årene også. Flinke på markedsføring, NC altså.

Gode til å mixe og matche data også, så de hadde med litt statistikk, poengene mine, og en tilpasset tekst som også sa hvordan de gledet seg til jeg er lifetime platinum veldig snart :)

Screenshot_20221112_102144_Gmail.jpg

Baldrick, EndreD, Gullars and 5 others like this.

Del denne siden