Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,699
    Likes mottatt:
    23,274
    Bonuspoeng:
    183
    Ja. Får først en melding at endringene er lagret, men når jeg går inn på profilen igjen står det gamle nummeret der sammen med en ‘infoboks’ med teksten om Mastercard.
     
    freddyen liker dette
  2. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,522
    Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg regner med dette beror på en (midlertidig) teknisk feil.
    Den infoboksen har stått der lenge og jeg har byttet telefonnumer hos NCC med NCC Mastercard tidligere.

    Det blir kanskje litt mer knotete for den som skal overføre Trumf til din NCC-konto, men løsningen er at hen legger inn ditt telefonnummer i sin Trumf-profil.
    Du må først endre ditt nummer til ett som ikke allerede finnes hos Trumf.
    Det er veldig handy med et kontantkort i slike tilfeller.
     
    Flyingdutchman and Gullars like this.
  3. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,173
    Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tips! Jeg tror ikke min bror har trumf(!), så da får jeg snylte litt på hans tlfnr. Må han bekrefte og slikt, eller kan jeg bare endre uten at han vet om det?
     
    freddyen liker dette
  4. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,522
    Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan endre nummeret uten å bekrefte eierskap, men jeg ser ikke bort fra at du vil måtte bekrefte overføring av Trumf med sms-kode.
     
  5. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,299
    Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Tror ikke du må bekrefte, men han får en sms om at det endres nummer, så sikkert greit å si ifra på forhånd.
     
    Gullars and freddyen like this.
  6. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,699
    Likes mottatt:
    23,274
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg byttet til mitt jobbnr, fikk ingen sms om bytte, verken på privatnr eller jobbnr. Så endret Trumfdonatøren sitt nr i Trumf til mitt (samme som hos NCC) og fikk ført over :)
     
  7. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,299
    Likes mottatt:
    7,677
    Bonuspoeng:
    293
    Da blandet jeg kanskje med NCC og at det er de som sender ut sms om endring :)
     
    Flyingdutchman liker dette
  8. Staralliance

    Staralliance Aktivt Medlem

    Innlegg:
    252
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Choice kjørte kampanje med triple bonuspoeng på bestillinger som ble gjort 13.desember, og for overnattinger fram til 28.februar. Jeg bestilte tre opphold i nevnte periode på denne kampanjen.
    Første bestilling medførte kun standard poeng, og ikke triple. Måtte sende e-post til kundemailen for å få korrekt registrert poeng, noe jeg også tidligere har måttet gjøre på tilsvarende kampanjer. Opplever andre det samme?
    Blir interessant å se om de to andre bestillingene mine medfører korrekt antall bonuspongopptjening.
     
  9. flyby

    flyby Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Hadde en overnatting torsdag booket med triple poeng, og de kom automatisk for meg
     
  10. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    264
    Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Bestilte denne på trippel kampanje. For meg ser det ut som om hei har fått 4x poeng? Gull medlem. Screenshot_20221230-080416_Nordic Choice Hotels.jpg
     
    EndreD and eventyrer like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,721
    Likes mottatt:
    64,179
    Bonuspoeng:
    293
    Du har fått 4x ja, en av de er "Double points celebrate against lifetime". Vet ikke hva det er. Men en eller annen ekstra kampanje?
     
  12. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Når du runda 500K poeng fikk du en mail av NC om oppnådd lifetime gold. I den lå det en registrering mot 2X på ditt neste opphold. Da har du mottatt både 2X og 3X på sist opphold.
    Gratulerer, god poengfangst :)
     
    eventyrer and tobeornot999 like this.
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,478
    Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Kommer det samme ved rundet Platinum lifetime på 1m poeng også.

    Jeg var litt misfornøyd over å ikke se det i mailen først, men det er akkurat samme tingen: doble poeng på neste opphold. Men nå har man jo ikke like mye bruk for enda flere poeng (i alle fall ikke for statusen sin del) når man har Plat LT ;)
     
    eventyrer and Maggie like this.
  14. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    264
    Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Langt unna Ltg. Så får bare ta imot med glede
     
    eventyrer liker dette
  15. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,478
    Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er tydeligvis langt unna å sprenge telleren til NCC, selv etter lifetime platinum. Kanskje det kommer noen godbiter fremover?

    Then again, probably not :p

    Screenshot_20221230_131822_Nordic Choice Hotels.jpg
     
    Flymunda, furlong, Earl and 3 others like this.
  16. furlong

    furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

    Innlegg:
    909
    Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ble nedgradert til sølv i dag med en opptjening på 72000 poeng i opptjeningsperioden, så sjekk medlemsskapet deres folkens. Har sendt dem en epost, og regner med at de rydder opp
     

    Attached Files:

    petrate liker dette
  17. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,478
    Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Booking-motoren til NCC ser ut til å ha knelet i kveld. Forsiden på web kommer opp, men det er ikke mulig å få oversikt over hotellene eller sjekke tilgjengelighet/booke.

    Edit: ser ut til å virke fra app, men altså ikke fra web.

    Har vært slik i alle fall de siste timene nå:



    Server Error in '/' Application.
    Runtime Error
    Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.
     
  18. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
  19. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Begynner å bli mektig lei av alle problemene med nettsiden til NCC - nå er det igjen ikke mulig å logge inn etc.

    Noen som vet hvordan man får bookinger fra Egencia til å dukke opp i appen? Finner ingenting på bookingkoden jeg får oppgitt fra Egencia.
     
  20. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,814
    Likes mottatt:
    4,684
    Bonuspoeng:
    113
    Om Egencia ikke klarer å registrere det, er nok det enkleste å bare kontakte hotellet og be dem legge inn medlemsnummeret ditt på bookingen.
     

Del denne siden