Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. InCognito

InCognito Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    18
    Nettopp. Tre dobbelttellende = seks netter. Pluss de 24 fra kortet. Ikke tredobbelt-tellende.

2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,515
    Bonuspoeng:
    113
    Prøvde å lete men fant ikke: godskrives en natt datoen man sjekket inn eller ut?

Min neste periode begynner 1.juni og spørsmålet er konkret om en overnatting 31.mai blir ført på 31.mai eller 1.juni

3. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,480
    Bonuspoeng:
    183
    Nå var jo Viatrumf ute en kort stund, men kom tilbake og nå er det 7% der.

Men jeg får ikke bookingene inn på Viatrumf? Gjør akkurat det samme som før, men nå er det 4-5 dager siden jeg booket og intet finnes i Viatrumf (eller Trumf Netthandel som det så fint heter nå).

Flere som opplever dette?

4. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    33
    Utsjekk. Har ny periode fra 1. mars. Hadde overnatting 28.2-1.3. Natten ble godskrevet på ny periode.

Booket 4 bookinger i går. Innen 1 time var alle synlige på trumfnetthandel.no under mine kjøp.

5. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg forsøker nå å booke et par overnattinger med bonuspoeng, men eneste alternativet er å bruke Spenn på nettsidene til Strawberry. Det går hverken i appen eller på nett. Andre som har opplev dette?

6. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    823
    Bonuspoeng:
    113
    Opplevd det samme, og løsningen var å booke på telefon.

7. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Ringte inn jeg også, men fikk beskjed av kundeservice da at jeg ikke fikk x2 kvalifiserende netter. Har mailet litt med kundeservice også, men ikke fått noe konkret svar.

I tillegg har jeg avbestilt en booking med poeng som enda ikke har kommet på konto.. Vanligvis godskrives de tilbake umiddelbart ved avbooking, men her er det litt bug i systemet virker det ut som.

Ser ut som om jeg må kneke meg til spesialbehandling i morgen og få booket til dobbeltkvalifiserende netter..

Mg15 liker dette
  8. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Oppdatering; Fikk det til nå via denne siden: https://www.strawberry.no/min-side/butikk/bonusnatt-norden/.

Attached Files:

Nordlands liker dette
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    67,848
    Bonuspoeng:
    293
    Har fungert for meg den siste uken. Men i starten av året hadde jeg 5-6 bestillinger som ikke kom inn på "mine kjøp". Måtte etterregistrere. Da kom de inn med for lav %. Men det tar jeg når de blir overført.

10. trulsdd

trulsdd EBD

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    "Samarbeidet med Trumf er høyt verdsatt av våre medlemmer. Derfor vil det fortsatt være mulig å konvertere Trumf til bonuspoeng frem til 31. desember 2025, og bruke dem på ordinær måte gjennom hele neste år. Vi jobber parallelt med å finne nye løsninger for samarbeidet fra og med årsskiftet 2026, og vil i god tid informere medlemmer i respektive medlemsprogram om de fremtidige løsningene."

Fra nettsiden deres. Jeg har ikke fått med meg noe nytt her siden devalueringen - er det noe jeg har gått glipp av? Er jo stadig ikke mulig å bruke bonuspoeng for bookinger i 2026.

11. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,608
    Bonuspoeng:
    113
    Her gis det inntrykk av at poengene kan brukes i hele 2026 ("og bruke dem på ordinær måte gjennom hele neste år"), men dette er et resultat av at teksten ble skrevet i 2024.

Jeg har et håp om at Strawberry vil snu, og forlenge gyldigheten på poengene.
    Det er uansett helt tydelig at Spenn er mer anvendelig enn gamle poeng.
    Tilgangen på bonusnetter er langt større og prisene lavere, spesielt på dyrere rom og hoteller.

12. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    552
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen hoteller i Oslo som har bra frokost som kan leveres til rommet?

13. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,993
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk mail nå fra Strawberry der de lanserer det store sommersalget med brask og bram. Jeg har allerede bookinger liggende inne fra før som jeg nå sjekket ny pris på. Og prisene er uten unntak mye dyrere enn det jeg allerede har booket til. Da sjekket jeg booking i april, mai, aug og sept.....

Del denne siden