Jeg tror på det dem skriver ja. Men..
Tenker heller dette er feedback fra medlemmer om at medlemsfordelen om garantert oppgradering ikke har vært gjennomførbar, derav endringen. Som da riktignok er en endring på bakgrunn av tilbakemelding fra gjester og kunder. Hvorfor love noe dem ikke klarer å holde?
Har forøvrig litt annen erfaring enn deg. Har i 2025 blitt oppgradert på samtlige opphold. Farris Bad ga riktignok bare breeze som teknisk sett er innunder standard kategorien da, men ellers gode rom. FB var smekkfullt uansett alle dagene så hadde ikke håp om oppgradering egentlig.
På Norefjell og Ernst i Kristiansand ble det suiter/juniorsuite/leilighet.
Quality Sola var oppgradering til SUP tror jeg, kanskje delux men litt usikker. Clarion Gardermoen fikk jeg familierom sist, men tror kanskje det var før nyåret når jeg tenker meg litt om.
Har liggende par bookinger, blant annet nå i påska hos Riviera hvor jeg kan se at vi har allerede fått en oppgradering.
Fikk også en hyggelig epost fra comfort Porsgrunn med beskjed om at de har lagt inn et "stort standardrom med badekar og romslig rom for hunden" som jeg er kjempe fornøyd med.
Reiser ofte med hund, og opplever vel heller at manglende oppgradering ofte er på bakgrunn av manglende hunderom. Så innimellom kan det riktignok bli litt trangt på rommet med hundebur..
Hadde også booket et superiorrom til Quality Waterfront i Gøteborg for påska, hvor det var blitt oppgradert til jr suite. Men denne avbestiller vi da vi heller går for Riviera i påska.
Min erfaring er at jeg kommer lengre med å sende en hyggelig epost i forkant. Som tidligere resepsjonist kan jeg også minnes å sette pris på gjester som kom med ønsker forut ankomst, slik at du har kontroll når kabalen skal legges. Det kan bli litt styr, klabb og babb med kravstore gjester som har ønsker eller endringer i innsjekkingen.
Litt som å arrangere julebord og komme med allergier når vi sitter til bords..
Fra begge sider av resepsjonsdisken opplever i hvert fall jeg at man kommer lengre med hyggelige ønsker forut ankomst kontra å kreve noe ved innsjekkingen.
Jeg husker selv godt hvem jeg valgte å oppgradere, og hvem som ikke var så heldig
Noen ganger ekstra tøft i innsjekkingen fordi hoteller ofte har en overbook, og selv om det er ledige rom for å booke på nett, så er det ikke egentlig ledige rom, men systemet overbooker fordi man vet at flere vil avbestille eller ikke dukke opp. Ekstremt frustrerende for en ung resepsjonist.
Huff, ja det får være dagens utblåsning

Vis alt...