Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,810
    Bonuspoeng:
    183
    Har det blitt umulig å bestille med (originale) poeng i app og på nett?

På web fant jeg ingen mulighet til bestille med poeng, mens i app fant jeg muligheten, fikk opp ledige hoteller og pris med poeng. Men så snart jeg valgte et hotell, slo appen over til betaling for kroner eller spenn bare.

Må man virkelig kontakte dem direkte for å få booket?

2. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,653
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan bruke det ordinære hotellsøket når du booker for poeng.
    Poengprisen vises som nederste prisalternativ per romtype, under pristypen "Be my guest". Du må muligens trykke på "Se flere priser". Husk å være innlogget.

Jeg forsøkte akkurat en dummy-booking og kom til "kassen" hvor jeg kan bekrefte bestilling for poeng, men jeg trykket meg ikke videre altså.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    68,157
    Bonuspoeng:
    293
    Det er blitt mye vanskeligere enn det var, men fortsatt mulig.

4. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,291
    Bonuspoeng:
    113
    For noen hotell blir man rutet til "ny" nettside, der er det ikke mulig å velge for poeng. F.eks. Comfort Xpress Oslo Central. Da er et triks å gå via min side -> Book bonusnatt for å komme til den vanlige/gamle siden.

5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,810
    Bonuspoeng:
    183
    Bra tips, som funket kanon! Takk!

Nordlands liker dette
  6. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,113
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ble for første gang på en stund veldig positivt overrasket når jeg sjekket inn mandag for et 10 dagers opphold; "jeg har dessverre ikke noe bedre rom å tilby deg nå, men om du har mulighet til å være litt fleksibel på bytte har jeg satt av fra onsdag - vi passer selvfølgelig på baggasje i mellomtiden". Ble fulgt opp proaktivt i går kveld i barception før "utsjekk" i dag om at vedkommende håpet jeg likte oppgraderingen i dag etter å ha ventet. Endte opp med 3 hakk opp og fikk holdt opp nytt romkort når jeg gikk mot disken 3 dager etter innsjekk på et ellers fullt hotell - det er nok en av grunnene til at denne personen ble utnevnt som årets ansatte i fjor - og er også en man gjerne proaktivt fremsnakker hotelledelsen :)

Last edited: onsdag kl 23:06
  7. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,731
    Bonuspoeng:
    113
    Trist at Strawberry er ødelagt… Fra Norges beste til dette. Håper Marriott gjør et fremstøt i Norge!

petrate, NoLimit and Flight Cancelled like this.
  8. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    253
    Bonuspoeng:
    63
    Har noen måte etterspørre disse ekstra kvalifiserende netter? Har nå sjekka ut men ikke fått de ekstra nettene, mener å huske at de kom samtidig siste gang de kjørte samme type kampanje :(

Edit: Send en melding om det i chatten, og dette ble fiksa med engang :). Det ble kanskje en feil fordi det var bonusnetter.

Last edited: i går 14:42

Del denne siden