Fikk en mail om nedsatt bonuspris på en rekke hotell:
View attachment 160174
Skal til Oslo til helga, dette gjaldt altså kun 2 (uaktuelle) hotell i Oslo. Tenkte å bruke siste rest av bonuspoeng hos Strawberry, så var grei påminnelse om at jeg bør booke nå. Forresten, baree hos meg prisene har økt? Folketeateret kostet vel 15k bonuspoeng før, 25k nå. Ingen hotell i Oslo til 10k egentlig. Men på 'book en bonusnatt' står the hub som 10k bonuspoeng per natt. "Gull" tenkte jeg og gikk inn for å booke.
View attachment 160176
(Ifølge Google er Savoy forresten permanent stengt...?)
Det var ikke ledig bonusnatt til helga. Så ringte inn. Hyggelig svensk dame sa at nei, dessverre du, du har ikke nok poeng da billigste natt koster 30k po2ng. Men det koster 10k ifølge deres nettside.... Jaha, sier hun. La meg sjekke det opp.
Etter mye frem og tilbake er det ikke mulig. Er en feil forklarer hun. Jeg har ikke 25k poeng for de andre hotellene sier jeg. Kan du gi meg manglende poeng eller booke noe i Oslo sentrum for meg? Hun sier at hun ikke kan gi meg mer enn 1000 poeng, og da mangler jeg fortsatt par hundre. Men hun fant Comfort Hotel Karl Johan for 15 000 poeng. Den kan hun booke. Ja takk, sier jeg. Vipps var poeng trukket og bekreftelse sendt (men ikkeDmed standard Strawberry logo osv), det rare er at hotellet ikke er å finne på Strawberry sine sider for å booke bonusnatt... Men jeg fikk da inderlig bekreftelsen på epost, og den har dukket opp i appen. Sånt sett er jeg fornøyd!
View attachment 160177
P. S. Noen som vil prøve å booke The Hub for 10k?

Vis alt...