Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,982
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har nå plutselig fått 4 kvalifiserende netter - dobbelt så mange som jeg skulle hatt :p SAS IT er ikke prima, men det er jammen ikke Strawberry heller. Synes det er veldig rart at det ikke finnes noen oversikt over hvor de kvalifiserende nettene stammer fra. Er jo nesten umulig å holde oversikt

Nordlands liker dette
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,169
    Bonuspoeng:
    293
    Logg inn -> Meny (enten på venstre side eller øverst til høyre -> Transaksjoner -> Poengtransaksjoner -> Let etter Mastercard kvalifiserende netter

Nordlands liker dette
  3. Hilde

Hilde Medlem

Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg legger merke til at Strawberry gir mulighet for å bestille Tidlig innsjekk (2 timer tidligere for 200kr) i forkant av en booking. Jeg trodde man som Gull ikke ville trenge å betale for tidlig innsjekk, men oppdaget litt tilfeldig i etterkant at dette var lagt til romprisen likevel.
    Noen andre som har erfaringer her? Må man flashe status ved utsjekk for å unngå å betale for dette?

4. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    1,757
    Bonuspoeng:
    93
    Tror gullfordelen er "mulighet for" tidlig innsjekk. Pleier sende mail en dag eller to i forveien så går det som oftest fint. Tilvalget du betaler for garanterer vel tidlig innsjekk, så tror nok ikke du slipper betale den, men kan jo alltids prøve.

Hilde and Nordlands like this.
  5. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,047
    Bonuspoeng:
    183
    Om du velger tilbudet i app aksepterer du prisen som står (ganske selvsagt). Tidlig innsjekk som gratis fordel må forespørres separat, og er som @thfagert nevner ikke garantert, verken for Gull eller Platinum. Jeg bruker bare å møte opp og spørre om jeg får sjekke inn, et par timer før går så og si alltid bra.

eventyrer and Hilde like this.
  6. trulsdd

trulsdd EBD

Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    18
    Vanlig at Lifetime-baren henger etter? Jeg var i utgangspunktet ikke helt fornøyd med konverteringen av poeng til LT når de gikk bort fra poengsystemet, men nå opplever jeg at Strawberry rett og slett ikke oppdaterer lifetime på nettside eller app etter at jeg har hatt status ett år. Noen andre med lignende erfaringer?

7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,999
    Bonuspoeng:
    293
    Helt vanlig at den viser merkelige resultater ja. Uavhengig av status.

Gjelder generelt etter overgangen til Spenn. Selv hadde jeg LT Platinum lenge før Spenn dukket opp, og telleren sier "Lifetime Gold, 1 år eller mer som gold eller platinum. Oppnådd lifetime Platinum. 0 år".

Merkelig ordbruk, men sånn et det :p

8. polarexpressen

polarexpressen Medlem

Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg kontaktet [email protected] i juli i fjor om manglende oppdatering av lifetime. De viste til tekniske problemer. Jeg sendte et par påminnelser utover høsten, uten noe å få noe annet til svar enn at de jobbet med saken. Da jeg tok kontakt på nytt nå i februar, fikk jeg beskjed om å kontakte [email protected]
    Da ordnet det seg i løpet av et par uker.

Del denne siden