Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Einar

Einar Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Hverken LTG eller LTP, og ser sånn her ut:
    upload_2026-3-6_14-46-34.png

2. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    8,937
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nok en bug. I forrige periode oppnådde jeg det siste året til LTG, da stod det 7 av 8 år som gull frem til det var oppnådd. Etterpå stod det oppnådd LTG, 6 år som gull.

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,010
    Bonuspoeng:
    183
    Leangkollen er festlige: «Her er din restaurantkupong, den kan brukes frem til restauranten stenger i kveld»
    Innsjekk fra 1500
    Åpningstid restaurant fredag 1130-1330

tja…?

indahla, livinspeed, Henrik and 2 others like this.
  4. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Hahaha...

Min erfaring er at de lar deg velge fra kioskvarene i resepsjonen, du får prøve det. :)

eventyrer liker dette
  5. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,319
    Bonuspoeng:
    183
    De som er på hell som Gull eller Platinum kan

Strawberry.png

Når jeg gjorde dette, så stod det at det kunne ta en måned før man fikk svar på «søknaden».
    Men gikk kun 2 dager før positivt svar.
    Så da er man Platinum frem til april 27 :)

Etter å ha overført 6667 trumfpoeng i begynnelsen av perioden april 2024, er det godt gjort å beholde status til april 27 med kun ett betalt opphold.
    Fikk god verdi av de 100k poengene som fulgte med overføringen av trumfpoengene.
    Vesterbro 20k for 2 netter
    Helsinki 20k for 2 netter
    Fredrikstad 30k 2 netter
    Vesterbro 10k
    Halden 10k
    Union brygge 10k
    Betalte 740 kr i snitt per natt for disse poengbookingene.

Får se om jeg får brukt for statusen 1 år frem i tid, men alltid kjekt å ha litt status i bakhånd i tilfelle!

6. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,222
    Bonuspoeng:
    293
    Er ikke det egentlig bare en forlengelse av Plat?

Ikke noe galt med det, tvert imot :p

kjeeli liker dette
  7. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,319
    Bonuspoeng:
    183
    Overførte 6667 trumf kr april 2024 3 dager ut i ny periode og da fikk man inneværende periode + neste periode.
    Etter hvert kom muligheten for å fryse status og det gjorde jeg nå.

For meg som ikke bor så ekstremt mye på hotell til å kvalifisere på poeng eller netter, så føler jeg at jeg fikk god verdi for de trumf kronene.

8. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    23,985
    Bonuspoeng:
    293
    Satser på at appen har rett :)

IMG_4235.jpeg
    IMG_4236.jpeg

furlong, Earl, livinspeed and 4 others like this.
  9. Eni99v

Eni99v Nytt Medlem

Likes mottatt:
    123
    Bonuspoeng:
    33
    Noen som vet mer om Norwegian + Strawberry kommer til å fornye statusmatch? Ved launch ble man Norwegian top tier om man var Strawberry Platinum, men det er kanskje ikke videreført?

10. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,222
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen vet hva de gjør i fremtiden.

Tilbudet har vært av og på flere ganger. Som kan tyde på at det dukker opp igjen etter en pause...

11. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Er LTG/LTP-oversikten fjernet fra både fra app og web? Eller er det bare jeg som ikke finner den?
    Husker ikke om jeg bikket over nå eller om ett år, siden jeg akkurat har startet ny periode, hadde det jo vært greit å vite....

12. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,373
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, i app gå på profil og sveip til side. På web gå til "mitt medlemsskap".

13. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Når jeg sveiper til side, får jeg kun opp nåværende status, pluss opptjente spenn. Resten er borte....

14. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Tok kontakt med Strawberry, og de kunne fortelle at det hadde oppstått en feil i profilen min, men de skulle rette det opp. Så på onsdag var status tilbake, men med færre opptjeningsår enn jeg tidligere hadde. Tok på nytt kontakt, og da mener de plutselig at det er riktig, selv om jeg kan dokumentere når jeg fikk Gold, og har hatt det siden.
    Enden på visa er at jeg må skrive en mail til feedback-avdelingen til Strawberry.
    De sier de skal oppdatere nok en gang, og at nå skal det bli riktig.

Er det rart man har fem netter på andre hoteller enn Strawberry de siste tre ukene.......

15. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Dette opplevde jeg også. Hadde 7 år med gull og skulle bli LTG ved månedsskifte for en stund siden. Oppdaget like før at jeg hadde mistet 4 år opptjening og tok kontakt med kundeservice. Fikk flere «god dag mann økseskaft»-svar. De spurte om jeg kunne dokumentere det. Dessverre hadde jeg ikke skjermdump. Noen dager etterpå hadde jeg kun 1 år med gull registrert. Klaget på nytt. Hadde da tatt skjermdump av status ved første henvendelse for sikkerhets skyld. De ba meg kontakte feedback og få dem til å se på dette. Veldig lite hjelpsom kundeservice hvor de ba meg henvende meg dit, i stedet for å gjøre det selv. Fikk til slutt endret status til LTG, og har tatt ny skjermdump av status i tilfelle de «nedgraderer» meg på nytt. Antall år som platinum er selvsagt helt feil, har vært det 4 år, men kun 1 år registrert. Orker rett og slett ikke krangle mer med dem. Har dessverre mistet litt entusiasmen for Strawberry.

16. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,436
    Bonuspoeng:
    93
    Dagens opplevelser: Booket samtidig med kollega 10 netters opphold, kollega med første års gull sjekket inn på automat og jeg LTP i skranke omtrent samtidig. Resultat: Meg på standard dobbeltrom og ingen perks nevnt. Kollega? Suite. Naturligvis :rolleyes:

Neste opphold skal jeg også prøve meg på maskinen...

jgroneng, petrate, DJasko and 5 others like this.
  17. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,222
    Bonuspoeng:
    293
    eventyrer, Maggie and Spielhaug like this.

Del denne siden