Noen som vet om NCC skal få en app som gjør det mulig å sjekke saldo å søk etter/bestille rom ala SAS og Norwegian sine apper?
Det hadde jeg pokker meg klaget på. Har du betalt for et dobbeltrom, skal du få det eller bli kompensert. Her har du en god case, mener jeg.
Jeg hadde krevd deler av beløpet tilbake, da du har ikke fått det du har betalt for. Hvis ikke så hadde jeg tatt det med kredittkortselskapet.
Har du opptjent Platinum selv, eller fått det via statusmatch eller lignende? Er på god vei mot Platinum, veldig fornøyd med hvordan de behandler gullkunder so far
Platinum opptjent the hard way for 4 året på rad. (Tror ikke de statusmatcher faktisk) Et lite tips hvis du sliter med å komme i mål er å skaffe deg Choice MasterCard. Da får du 10 "startnetter" godskrevet hvert år, og kortet er gratis for platinummedlemmer. (Mulig du visste dette, men det får gå) Ellers er jeg stort sett fornøyd med Nordic Choice, men det er litt irriterende at man ikke kan booke bonusovernatting direkte fra hjemmesiden deres når det ikke er bonusrom tilgjengelig, men de har ledig standardrom på hotellet som kan kjøpes for penger. Det må alltid en mail og en telefon til, gjerne med litt diskusjoner. (Men jeg vet jo at jeg har krav på det i forhold til fordelene som Platinum, så det ordner seg alltid) De er også ganske generøse med oppgradering til topprommene, gjerne hvis du forklarer litt om at det er en spesiell anledning osv, så tar de i resepsjonen gjerne en prat med sin overordnede så løser det seg. Selve fordelsprogrammet kunne gjerne hatt en liten "facelift" etter min mening er det på grensen til skandale at platinummedlemmer må betale inngangspenger for SPA avdelingen på "The Thief" jeg sendte mail om det å spurte om hvorfor det ikke var en "fordel" - "Det var så dyrt å drifte SPA anlegget" fikk jeg til svar. For det er jo nesten gratis å skaffe seg Platinumkort.. Så håper på litt forandringer (les: flere fordeler) etterhvert.
1 flaske skal du da få uansett? Det er da ikke noen som helst "subject to availability" der. Det skal du ha, punktum.
Ja skulle jo tro det, men så hadde ikke rommet minibar heller, men de kunne nå slengt inn en Farris eller no for å være grei Har for øvrig booket om overnattingene mandag til onsdag neste uke til Quality Fredrikstad, ser freshere ut og resepsjonisten på telefon var langt mer behjelpelig og oppmerksom på fordelene ved kort når jeg booket.
Nei, hos Choice så får du et utvalg i forskjellige rom, og selv om du er en så kan du velge deg større rom mot et pristillegg.
Ser det er endel her som nevner at dere ikke får brusen dere har krav på, enten fordi at det ikke er minibar, eller bare et tomt kjøleskap på rommet. Det er ikke noe problem, dere får alltid en gratis brus fra resepsjonen. Bare si at den skal på kortet ditt når du enten henter den selv i brusskapet eller får resepsjonisten til å ordne den for dere. Hilsen "80-90 netter på choice i året"
Hvordan er det med oppgraderinger hos Choice egentlig ? Er det garantert oppgradering så lenge det er ledig på neste kategori ? Eller er det litt hvor servicebestemt resepsjonisten er ? F.eks booket standardrom, og neste ledig kategori er suite i følge nettside. Noen med erfaring på dette? Er GOLD-medlem.
Jeg er gullmedlem jeg også og min oppfatning er at så lenge det er ledige rom til oppgradering når du sjekker inn så skal de oppgradere deg. Men er ikke 100% sikker..
Det er bare Platinum medlemmer som er garantert oppgradering. Gull har bare muligheten for oppgradering.
Jeg er kun sølvmedlem, men har blitt oppgradert hver gang siden jeg nådde sølv (4-5 ganger). I følge reglene deres skal man bli tilbydt oppgradering hvis tilgjengelig fra sølvnivå. Hvordan de praktiserer dette in real vet jeg ikke.
Spør dere om oppgradering, eller sier de det i resepsjonen? Er også sølvmedlem, men kan ikke si jeg har blitt oppgradert en eneste gang.