Tidligere har jeg kunnet gå til siden
https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/bonus-poeng/bonuspoeng-pr-hotell/ for å få en komplett liste over alle Choicehotellene med hvor mye bonusnetter koster for hvert hotell. Dette har vært utrolig nyttig når jeg har skullet planlegge hvor jeg kan få maks utbytte av poengene. Nå har Choice imidlertid "forbedret" denne siden, og jeg blir forwardet til en side der hotellene vises 10 i slengen og man må trykke en link nederst for å vise 10 til osv. Utrolig irriterende!
Det som nesten irriterer mer er at hele den komplette listen tilsynelatende ligger på siden når jeg viser kildekoden, og når jeg velger Lesevisning vises alle hotellene, men uten at noen filtreringsfunksjoner fungerer - og visningen er ganske uoversiktlig, men det ligger vel et script og bestemmer at bare 10 skal vises på den ordentlige siden.....
Er det noen som enten har en genialt enkel løsning for å vise hele listen på websiden hos Choice?
Alternativt: Ved å bruke lesevisning er det jo ikke noe problem å kopiere det hele over i Excel. Problemet er at alle verdiene kommer i samme kolonne. Hvis du er god i Excel og kan en formel som sorterer og viser i 3 kolonner med By, Hotell og Bonuspoeng, ville jeg satt pris på om du kunne dele den med meg
Er dette noe du kunne trukket ut av ermet i en fei,
@Laffen ?
Vis alt...