Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Peregrin

Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg dumpet fra Platinum til Gold etter 29. februar. Det står følgende i informasjonen i lenken:

"Denne beslutningen har tilbakevirkende kraft fra februar 2020, og hvis du har blitt nedgradert i denne tidsperioden vil du bli oppgradert igjen."

Slik jeg leser dette så skal jeg opp igjen til Platinum, men jeg står fortsatt som Gold. Noen som har opplevd å bli oppgradert etter først å blitt nedgradert?

2. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med oss som allerede har rekvalifisert for neste periode. Er det "medlemsperioden" som nå er forlenget med ett år slik at jeg beholder status i de to neste periodene?

ILS2 liker dette
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Faller til Basic, men har Platinum i skrivende periode, reddet av grace?

4. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer på det samme.

peri liker dette
  5. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,453
    Bonuspoeng:
    183
    Slik det står på sidene til NCC så forlenges nåværende opptjeningsperiode med 12 måneder.

Så hvis din "nåværende periode" er jan 2020 - des 2020 så endres den til jan 2020 - des 2021. Hvis du allerede nå har rekvalifisert deg så tolker jeg det slik at du har status i eksemplet jeg har vist ut desember 2022 (pluss grace).

Erlingni and freddyen like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,288
    Bonuspoeng:
    183
    Så at nordic choice nå tilbyr "dagrom" som hjemmekontor a295 per dag. Det er ikke er overnatting (selv om man må bestille det som en overnatting). Finner ikke noe om dette teller mot status. Noen som vet?
    https://www.nordicchoicehotels.no/kampanjer-og-tilbud/check-in-kontor/

Synes forøvring at det er smart at de prøver å tjene litt penger på denne måten, samtidig som de løser en floke som mange har (videomøtene i dag har vært preget av unger som springer i bakgrunnen til noen kolleger).

Last edited: 24. mars 2020
    Erlingni, markus, Xflipper and 2 others like this.
  7. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    20 % rabatt ved kjøp av gavekort som vel må sies å være en god deal. Eneste problem er at valutaen er SEK, som er dyrere enn det den pleier å være for tiden

8. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Flotte rabatter på opphold på Farris Bad (opptil 45 %) for hele 2020 ved å bruke kampanjekode 10100
    Den kan også brukes på Son Spa, Strömstad Spa, The Thief m.m., men virker der å kun gjelde t.o.m. juni 2020.
    NB! Jeg får ikke denne koden til å virke via Nordic Choice, så jeg må gå via hjemmesiden til Farris Bad. Si gjerne ifra hvis noen av dere klarer dette

haifinn liker dette
  9. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Genialt av NCC egentlig. Pengene blir låst inn hos dem og eventuell refusjon blir til gavekortet. Vi ønsker vel å tro at valutakursen skal normalisere seg etter hvert og da kan jo hele rabatten spises opp av en styrket krone. Unntaket er selvfølgelig om du bruker gavekortet NÅ, men hvem tar sjansen på det? Det er også uklart om gavekortet kan brukes i alle kanaler. Om det kun kan brukes på hotellet så er vel de billigste pristypene utelukket? Jeg tror jeg står over :)

10. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,428
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om man får viatrumf ved kjøp av gavekort?

11. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Booket på Farris bad sin hjemmeside. NCC kundeservice har lagt til Bookingen i profilen og har det nå i appen. Var null problem og har nå en fin junior suitte booket for en veldig god pris til høsten.

12. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,907
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ikke ut som det er mulig å kombinere med ViaTrumf, dessverre.
    Men utrolig god rabatt!

Why not go all the way =)

2020-03-27 11_21_05-book - Farris Bad.png

Last edited: 27. mars 2020
  13. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    skulle så gjerne, men får meg ikke til og bruke 6K per natt for et rom dessverre.
    Usikker på om en kan forvente noe oppgradering fra Junior suiten som gull. Noen med Erfaring?

14. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,907
    Bonuspoeng:
    293
    Som gull ved 3 anledninger på Farris Bad kan jeg si at det er lite trolig. Vi er aldri blitt oppgrader lengre enn opp enn Deluxe, både fra standard og Superior.

15. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Men dere har fått oppgradering :) Nå har vi jo alt junior suiten og kan håpe videre opp, selv om det lite sansynelig.

16. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,288
    Bonuspoeng:
    183
    Om man har en tenåringflokk (som alle kvalifiserer seg som "voksen" fordi de er 12+) på slep og trenger 3 rom, får man da poeng og kvalifiserende netter (og evt oppgradering) for alle 3 rom, eller kun rommet man selv oppholder seg i? For det er selvfølgelig far som betaler, ikke barna.

17. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke hos NC. Men hos Thon får du for alle rom :)

Flyingdutchman liker dette
  18. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Tror man får for to rom (ikke arrester meg hvis det er feil).

19. Jojo

Jojo Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Kan man få registrert overnattinger på sitt Nordic Choice Club-medlemskap om en booker direkte på FarrisBad.no?

Jeg ser du også kan bli med i I Prefer ved booking på FarrisBad.no, men påvirker dette muligheten for å få overnatting registrert på Nordic Choice Club?

20. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,070
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk for alle tre rommene i Gøteborg i sommer.

Del denne siden