Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113

2. Jojo

Jojo Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Ja, jeg så du skrev det, men det var ikke klart for meg om det å legge til booking i appen var det samme som at den ble registrert som gjeldende overnatting i Nordic Choice Club :)

Meldte du deg også på I Prefer under bookingen?

3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Det vet jeg ikke før 199 dager :cool:
    Men forventer at en bestilling gjort på hjemmesiden til hotellet skal telle som statusgivende netter.
    Jeg meldt meg ikke inn i prefer nei

4. Blades33

Blades33 Medlem

Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Apropos gavekort: Son Spa kjører en kampanje der de dobler verdien du betaler for. 2000 blir til 4000.

• Gyldig i 2 år
    • Kan brukes på overnatting, spabehandlinger, pakker og i restauranten (ikke treningshelger, nyttår, konserter eller ukesleie)
    • Kan ikke kombineres med andre tilbud. Ikke alkohol.
    https://sonspa.no/love-care/

5. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    83
    OT, men Thon kundeservice har skrevet til meg at en bare får for ett rom (men jeg fikk godskrevet for to rom da vi bodde på Anantara i Bangkok).

Ut fra svarene over: Jeg har egenltg opptjeningsperiode som utgår i april, er denne nå forlenget til april 2021? Isåfall: Hvilke hoteller er de som severer bra (a la carte) frokost i Oslo nå?

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,864
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, sånn som det er skrevet vil du beholde ditt medlemsnivå til april 2021. Det virker som en ny opptjeningsperiode hvor du kan klatre oppover hvis du bor nok på hotell det neste året.

7. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde alle Thon hadde alacarte frokost i disse tider. Men vet ikke sikkert, kanskje noen har droppet frokost?

8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    NCC kjørte ala carte på vår frokost servering for 2 uker siden.

9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,907
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble en natt i Fresje Suite i september på oss. Passer jo bra med 10-års bryllupsdag :)

Xflipper and Misterix like this.
  10. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,419
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilket av Choice sine hoteller i Stavanger og omegn har den beste suiten? Skal overraske en kompis og hans forlovede. Det planlegges ufrivillig tvungent frieri. :p

Xflipper, jgroneng and holmen like this.
  11. sam11net

sam11net Senior Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg vet ikke om det er den fineste, men Clarion Air Hotel på Sola, er det nyeste NCC hotellet i regionen. Jeg og min kone var for fornøyd med den, mener å huske det var rom 9000 eller 9001. De har bare en brude suite slik jeg forstod det, og flere litt mindre. Det er et 4 stjerners hotell.

Clarion Energy er et større 3 stjerners hotell, så vet ikke om de har bedre suiter, aldri bodd i de.

12. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har bodd på flere Choice-hoteller i Stavanger, men dessverre ikke på noen suiter. Det jeg kan si er at Clarion hotel Stavanger, som ligger midt i sentrum er et flott hotell med god plassering. Det er suiter som vender mot Breiavannet som gir flott utsikt. Jeg fikk en omvising på hotellet av tidligere hotelldirektør og jeg syntes hotellet og suitene så flotte ut. Det er dog noen år siden. Choice Skagen brygge ligger i Vågen i Stavanger med flott beliggenhet. Hotellet ansees som et av de bedre i byen, men jeg er ikke kjent rommene på hotellet.

13. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Nå selges gavekort i norske kroner med 20% rabatt. Gavekortet kan ikke brukes på nett så forhåndsbetalte pristyper utgår. Til gjengjeld kan gavekortet brukes på ALT som selges på hotellet (inkl bar (!), restaurant, spa osv.). I kombinasjon med 30% hotellrabatt i sommer er det mulig å gjøre ett kupp på norgesferie. På denne rabatten gjelder fri avbestilling og betaling på hotellet, så gavekortet kan brukes.
    Om det ikke kjøres spesiell kampanje blir som oftest billigst med rabatten til LOFavør. Også den pristypen er full flex uten forhåndsbetaling, så gavekort er OK.

14. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,428
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte et par 3000kr gavekort. Perfekt å kombinere med bookinger gjort gjennom viatrumf og NC sin trippel poeng kampanje som var for en stund tilbake :D

trygveat liker dette
  15. eddbra

eddbra Nytt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    13
  16. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,419
    Bonuspoeng:
    183
    Kom selvfølgelig dagen etter at kampanjen med 25% rabatt var over. Blir jo for dumt å kansellere de bookingene jeg har gjort og betale mer for å få noen poeng.

17. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke det et superbra tilbud med triple poeng? Med et hotelldøgn til 3000 spenn (familierom), så får jeg 9000 poeng? Som er nok til en natt på hotel i Køben senere?

18. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, hvis prisene går opp igjen så er ikke regnestykket fordelaktig.

3000kr i går ga 3000p
    4000kr i dag gir 12000p
    1000kr for 9000p
    trumf gir
    1000kr for 15000p

Det er vel som det meste annet vi mener er gode tilbud. "Ja, hvis du likevel skal kjøpe, så kjøp det på denne måten."

K

19. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,070
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke glem viatrumf. 5,4% eller 7,8% (Comfort) gir 2.430 eller 3.510 poeng ekstra. Betaler du med Choice MC får du 900 poeng ekstra. I tillegg får du ekstra poeng for status og 10% ekstra for å booke på choice.no eller appen. Choice.no funker fint sammen med viatrumf.

Ragna Rekkverk liker dette
  20. Filip

Filip Nytt Medlem

Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Noen andre som har blitt nedgradert i status, selv om man fikk en mail på at de utvidet status i 12 måneder?

Del denne siden