Foreløpig er det nye priser på Boliglån Ung og Bolig De jobber med saken, skal oppdateres i løpet av uka står det nå.
Har ikke ennå fått noe brev fra DNB om rentenedsettelse, så er vel litt tidlig å ta kontakt? Men tviler på at de setter ned med 0,4 uten at jeg må ringe og stå i kø i en time.
Jeg skal gi de til 25. mai for å komme med en frivillig nedsettelse, og så tar jeg kontakt med min rådgiver for å pushe på til under 2%
Skriv 1. brev, så 4 purringer, de var nok i tankeprosessen om hva de skulle gjøre, ergo fikk drop i renten på 0,4 som alle andre
Helt utrolig at DNB ikke klarer å sende ut et slikt brev med en gang de har bestemt noe. Men de har sagt rente ned fra 25 mai (som alle andre banker), så lar tvilen komme til gode i 2 uker til.
Det sto vel et sted hos DNB at man skulle få brev 12. mai om rentenedsettelse?? Edit: Blandet sammen datoene. Innen 19. mai skal vi få brev i nettbanken:
Ja med de omfattende bidragene jeg har kommet med siden vært 18år, bør de jobbe "hardt" for å beholde kundene sine, 1,4 har jeg fått i tilbud både fra Danske og Nordea... Gleder meg til minus rentene kommer
Jeg har kun benyttet postkassen ved dette tilfelle, siste instans der jeg tigger som et lite barn, er hos min private kundebehandler "Vibeke" hos DNB ordner som regel opp...
Danske Bank Akademikerne boligkreditt45% ned med 0.35 prosentpoeng. Andre låneprodukter hos DB ble redusert med 0.4, så er egentlig litt misfornøyd