De vet vel sånn ca hva en vanlig kunde betaler av regninger. Når all bruk av debetkort stopper og det betales noen få regninger i måneden så er vi ikke så vanskelige å "oppdage". Og de fleste banker har det jo i vilkåra at de skal brukes som dagligbank.
Har fått tilbud om 2,24 hos Nordea, dette er 0,1 lavere enn vi har hos DnB i dag. Noen som har bedre? Litt usikker på om saga er bedre enn premium hos Nordea...
Tenker du på bonusopptjening? Vi har tenkt å løse det med SAS mc i tillegg til amex. Vi mister level hos avis. Til gjengjeld får vi loungetilgng ( har ikke SAS status).
Fysj og fysj! der fikk jeg plutselig renteheving til tross for at DNB varslet at alle som ble berørt skulle få beskjed innen 29.mars. Gikk opp til 2,20.
Ja riktig, Status og EB, ellers mer eller mindre hipp som happ, dog ukjent om Nordea medfølger noen Lounge tilganger eller annen goder, status match osv...
Hei, noen av dere som har boliglån i SPK? Er det verdt ? Jeg har i dag UNG lån i Dinbank på ca 1 800 000 men eff. rente er satt opp til skremmende 2,55%.. da jeg fikk lån hos dem i 2017 var den på 1,97% og det var det laveste man kunne få i følge finansportalen.
De ligger vel på 2,08 i dag, også lavere enn Akademiker- avtalen. SPK er en ordning som gir alle medlemmer rett til samme rente så lenge de er medlemmer. Mao. er ikke renten avhengig av hverken din forhandlingsevne, formue eller fagforeningstilhørighet.
DnB Saga. Begynte å håpe jeg skulle slippe unna denne runden med renteoppgang, men fikk satt opp til 2,20 nominelt (fra 1,95) sist fredag. Rammelån.
Har Saga og hadde 1,99 før varsel forrige mandag om 2,24. Hev meg over chatten og kranglet lenge før de sa de skulle gi 2,20. Kan få Akademiker men vil ha Avis President samt kunne ringe hele døgnet så jeg blir nok enn så lenge. Betalte forøvrig bare inn en stor ekstra nedbetaling slik at månedsbeløpene ble uendret
Det var null problem å beholde Saga etter at jeg flyttet lån og lønn til Danske Bank tidligere i år. DNB ringte og lurte på hvorfor jeg hadde flyttet lånet, og om de kunne kontakte meg om et halvt års tid for å høre hvordan det gikk