Har hatt varsling på denne siden den ble startet, ikke fått noen eposter.. prøvde sette varsling igjen nå
Er det ett option å heller endre navn på billettene, og «skylde» poeng? Så slipper man det alternativet at billettene ikke blir frigjort. Ser jo såklart at «kjøper» betaler for navneendring og at det er risiko med å ha poeng utestående men det kan kanskje være ett alternativ?
Det funker! Krysser fingrene for at dette ikke skaper en evig runddans med bekreftelser, da ryker den epostvarslinga ganske fort tror jeg....
Vurderer å avbestille to billetter med SAS i Biz OSL-EWR 10.-14. august. PM ved interesse, så kan avbestilling/bestilling koordineres.
Har ikke fått noen henvendelser så da avbestilles disse straks. Det er altså snakk om avreise førstkommende fredag. Får håpe setene hvertfall går til noen InsideFlyer-Plusgrade'ere
skal avbestille en OSL-ARN-HKG-ARN-OSL tur 18-21 august. Hvis noen har interesse i å se om den kan snappes opp kan avbestilling koordineres. send PM
Eg skal avbestille to seter t/r Oslo-Tokyo 21.-25.aug ein eller annan gong i løpet av veka. Send meg ei mld for koordinering ned mot sekundet
Avbestilte nettopp 2 x ewr-osl i biz 18/4. Billettene dukket opp igjen med en gang og er nå tilgjengelige.
Det åpnet seg akkurat fire seter med CPH-NRT I biz 4. sept. Jeg tok ett, tre igjen. Vet ikke om dette er såpass sjelden vare at det er verdt å poste her - håper noen drar nytte av dette.
ARN - HKG 16-21 aug. 4 plasser i business Edit: ledig helt fra Ålesund (AES-OSL-ARN-HKG, HKG-ARN-OSL-AES).
ORD har brukbar tilgjengligheit fyrste helga i desember. 8! Biz seter ledig på ein flight med beste pris ein torsdag med 6 seter ledig heimatt måndag må vera ein topp juletur! Hadde det ikkje vore att eg hadde brukt opp alle feriedager...
Avbestilt følgende nå: OSL-MIA SAS plus x 2 21/1, MIA-OSL 21/2 BIZ x 2 Ser ikke ut som de ble tilgjengelig med en gang, mulig de blir det utover dagen.
Avbestilte akkurat 2 x Cph-Ewr-Cph i BiZ 3-14. juli. Billettene dukket opp som tilgjengelige igjen med en gang.
Avbestilte tidligere i dag den lite spennende BGO - OSL (24. aug 16.05), OSL - BGO (26. aug 22.30) i plus. Turen ut ble ikke tilgjengelig igjen (sas selger ikke vanlige billetter til flyet heller, så regner med det var fullt). Returen er grei tilgjengelighet på.
Kommer til å kansellere en billett til Chicago i påsken (eller helgen før mer presist) om noen minutter: Utreise 13april SK451 til CPH, SK943 til ORD Retur 18april SK946 til ARN, SK885 til OSL *EDIT: Kansellert og ligger tilgjengelig nå kl13:27*