Jeg skal nok avbestille følgende: 07.11.23 - ORD-HND - ANA First - 1 pax 14.11.23 - HND-ORD - ANA First - 1 pax Naturligvis ikke den mest attraktive reisen for oss nordmenn, men om noen skulle være interessert i å koordinere er det bare å rope ut.
Skal avbestill TRD - BKK 11/1 og retur BKK - TRD 6/2 Det ble problematisk å reise p.g.a flytting ( Hjem til Trøndelag etter 48 år på helgeland) Mest aktuelt er vel : 12/1 LHR - BKK TG911 2× biz 6/2 SGN -HND 892 2× biz 7/2 HND - LHR NH 211 2x F Surt å må avbestille ANA First. Vet hva vi går glipp av. (Fikk oppleve det rett før jul for første gang), fantastisk Fint om noen på forumet får dem hvis de dukker opp ! Ringer og avbestiller kl. 14 i dag.
Jeg må dessverre slippe ET C OSL-ADD-CPT t/r Ut 03.02 (fredag) og hjem 10.02 (fredag). Det er også ledig hjem i C samme vei 05.02 (søndag) for de som måtte ønske bare en helg istedenfor en hel uke. Jeg trenger ikke poengene før om en uke så venter litt med å slippe hvis noen er interessert.
Hvordan bestiller man tur fra LHR til HND med poeng? Dette er kanskje ikke Eurobonus? Hva er i så fall prisene i poeng?
Star Alliance-bonusreiser | SAS følg linken og søk på de ønskede datoene. Skall du ha First class må du ringe til SAS/CT telefonen og be dem søke på de datoene du ønsker.
LH F 2pax MUC-MIA 17. januar Ikke kontrollsjekket med SAS om disse finnes, men den er helt lik F reisen jeg booket på søndag.
Vurderer å avbestille følgende: OSL-VIE-BKK 1. mars BKK-VIE-OSL 29. mars Flyet til/fra OSL går med Austrian, til/fra BKK er med EVA. Alt i biz.