ANA F | LHR-HND 17.juli.24 Overrasket over at ingen har tatt denne enda. Har vært tilgjengelig hele morningen
ANA F 1 pax ny kabin T/R 12 - 15 desember TRD - OSL - LHR - HND - 12.12.23 HND - LHR - OSL - TRD - 15.12.23 Det river litt i hjerte, men det ser ut til at jeg må avbestille denne (og får nok aldri oppleve ANA F, eller Singapore F) da det ser ut til å ikke helt passe med jobb/familie Nok om min tidsklemme, hvis det er noen fra her som er interessert, så kan jeg prøve å koordinere avbestilling. Ingen garanti for at de dukker opp igjen, men er lov å håpe.
Er avreise til LHR 13:05, men jeg ser det er flere ledige bonusseter på 15:00 og 17:00 avgangene fra Oslo til LHR. Avreise fra LHR til HND er 19:00 lokal tid med ANA
Måtte avbestille en tur fra BGO-FRA-ORD i morgen. 2 pax på bizz om noen vil hive seg rundt. 17:15 flyet fra Frankfurt.
Kommer mest sannsynlig til å avbestille OSL-CPH-BKK 19.feb. 2 pax i biz. Gi beskjed om det kunne være av interesse.
Ser det er ledig 4 seter i biz med TK IST-CMB hver dag hele høsten om noe ønsker å dra til Sri Lanka.
Må sannsynligvis avbestille reise i Februar då ein må spare ferie og $ til April/Mai ANA F og ellers I bortsett frå til/frå CTS i X OSL-CPH-ORD-HND-CTS 7døgn CTS-HND-ORD-VIE-OSL Overnight ORD begge vegar.
Men HND-SFO 24.September 1sete HND-SFO 1sete 28.September 9.Oktober, 17.Oktober NRT-SFO 3,4,5,6.Oktober Generelt bra tilgjengelighet via SFO.
For de som er sent ute med påskeferien dukket ‘mine’ to seter på FRA-BKK opp igjen etter ombooking til F fra LHR. Det gjelder 2 billetter onsdag 20. mars i TG Biz på nattflyet som går 20:50 fra Frankfurt med ankomst BKK 13:45. Er dere kjappe er gjerne midtsetet på rad 11 (fremste rad i biz) fortsatt ledige. Edit: Borte nå. Satser på at noen herfra fikk plukket dem opp. Edit 2: Ledig 23.03 i biz for to personer både på CPH-BKK og ARN-BKK
De to billettene jeg slapp for å få TG F er også tilgjengelig igjen. Ikke i påskeferien, men hvis noen vil reise CPH-BKK i Ca 5/3, så er det to ledige nå.