Postet i feil tråd, så slettet der og legger her isteden: Er det bare jeg som slite med å logge inn på nettsidene? Prøvde å resette passord, får da beskjed om at det ikke går nå og må kontakte kundeservice. Når jeg trykker på den linken, får jeg bare opp page not found. Har slitt med innlogging før og
Har vært innlogget på web og app i dag uten problemer. skal du ha kundeservice må du vel i praksis ringe?
Wow, ikke bare virker CT-telleren nå, men SSL-sertifikatet på https://www.americanexpress.no/ er også fornyet! Det tok jo bare litt tid.. men bedre sent enn aldri
Leser dessverre ikke så ofte på forumet her i disse tider og denne eposten hadde gått i junk mail. Når jeg nå såg mailen ringte jeg kundeservice. De sier bare "tyverr"... Er det andre Elite kortholdere som var for sene og som har prøvd å etterregistrer seg via kundeservice?
Disse 15000 poengene, er det kun på hovedkort eller får også fruen når henne har passert 15k? Henne har jo gjestekort, ikke helt egen konto
Kun for hovedkort: Vilkår for tilbudet: • Du får 15 000 Ekstrapoeng i ekstra bonus om du handler for minst 15 000 kr i perioden 15. juni–15. august 2020. • Det er bare de innkjøp som genererer poeng som summeres opp til minimumsgrensen 15 000 kr. Følgende debiteringer på ditt kort vil derfor ikke medregnes i summeringen: Kontantuttak, kjøp av reisesjekker og valuta, medlemsavgift for kortet, tilkommende håndteringsavgifter eller lignende avgifter, krediterte transaksjoner samt avgifter og kostnader ved forsinket betaling. Transaksjoner som betales via tredjepart regnes heller ikke med. • Tilbudet er bare tilgjengelig for de norske SAS Amex Elite hovedkortmedlemmer som registrerer sitt kort for kampanjen. • Dette tilbudet gjelder den adresserte mottageren av dette tilbudet. • Tilbudet gjelder bare for deg som var SAS Amex Elite-medlem før den 15. mai 2020 og som har valgt å akseptere markedskommunikasjon fra American Express. • Kjøp må være debitert ditt kort senest den 15. august 2020 for å medregnes i oppsummeringen til minimumsgrensen 15 000 kr. Om et brukersted ikke debiterer ditt kort i løpet av kampanjeperioden kan det bety at det kjøpet ikke medregnes i oppsummeringen mot 15 000 kr. • 15 000 Ekstrapoeng settes inn på din EuroBonus-konto innen 7 arbeidsdager etter at du har oppnådd 15 000 kr. • Ved at du registrerer ditt kort for tilbudet, aksepterer du vilkårene for tilbudet.
Var litt treig jeg, fikk ikke før 22. Men brukte ikke 15k den 15ende så det gikk fortere enn 7 dager fra nådd forbruk til poengene kom
Selv om ikke ekstrakortholder får egne 15k poeng, så regner jeg med deres omsetning teller mot omsetningskravet? Noen som kan bekrefte?