SAS AmEx Q&A

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. mai 2018.

1. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Det stod vel noe sånn som senest 31. januar under vilkårene, men erfaringsbasert så bruker de å komme relativt kjapt etter man har brukt 30k

2. Akhtarwakas

Akhtarwakas Medlem

Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Vet ikke om det er riktig tråd men vet noen her om man kan bruke Sabre GDS til å søke award billetter?

3. MarkSS

MarkSS Medlem

Likes mottatt:
    878
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk mail fra Amex: «Søk om ekstrakort og på 6000 ekstrapoeng i velkomstbonus». Sammenliknet med pointearner er dette dobbelt på mange velkomstpoeng uten at man trenger å betale noe som helst.
    God mulighet til de som ikke allerede har ekstrakort!

4. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    jeg fikk det også og har akkurat nå kun AmEx Classic. Har noen med premium fått det?
    jeg har tenkt å bestille premium nå snart og lurer på om jeg kan få der også hvis kortet kommer fær 31.12

5. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,564
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk samme mail som deg. Er ikke tomt dette her :).

6. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,360
    Bonuspoeng:
    113
    Det er samme tilbud på Amex Premium nå, men jeg ville nok sjekket med Amex for å være sikker på å ikke gå glipp av det ifm. oppgraderingen av kort..

7. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Må man har fått denne eposten for å få poengene? Av en eller annen grunn får jeg aldri slike eposter :(. Jeg har allerede sjekket profilen min og tillatelse til å sende markedsføring til meg er gitt.

8. Boleole

Boleole Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Får man per ekstrakort man søker for? Har Elite og kan vel ha 3-4 ekstrakort mot kontoen

9. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,360
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vil ikke tro det. Jeg har elitekort og har et ekstrakort til det. Jeg fikk ikke mailen ift elite-kortet om flere ekstrakort.. Men jeg fikk den ift. mitt Premium-kort hvor jeg ikke har ekstrakort.

10. JHV

JHV Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Kan man bestille ekstrakortet til seg selv? Eller må man bestille det til en annen person med sin egen unike bank ID?

11. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Fruen fikk feilmelding når hun skulle godkjenne søknaden.

Vi ber deg vennligst snakke med den personen som søkte om kortet til deg, eller be han/henne om å kontakte oss.

Snakke med meg?? Hva kan jeg gjøre, jeg har fått nada beskjed om hva som har gått galt.

12. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,564
    Bonuspoeng:
    113
    Kona mi fikk også feil melding på slutten når søknaden skulle godkjennes. Men jeg fikk mail av dem om at søknad er sendt inn. Kanskje vi kan ta en telefon til dem å høre hva de sier?

Maggie liker dette
  13. rookieflyer123

rookieflyer123 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Har hatt Classic 1 år nå og renner inn plutselig inn med slike tilbud. Før har jeg ikke fått 1 eneste en :)

14. gabrigoal

gabrigoal Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Okey, jeg har periode fra 1.juni til 31. mai. Fikk Saga i sommer og har allerede rundet første 100k. er vel på 92k på andre runden. Så det du sier er at jeg må bruke minst 8k på julegaven til ungen/ fruen nå i desember. slik at jeg tar 2x 10.000 status nå før nyttår?

Da kan jeg potensielt få med meg nye 20.000 statuspoeng før slutten av mai i 2021?
    Antar jeg vil reise noe i 2021, men greit å planlegge med å ta periodens gull med kort denne gang.

15. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,892
    Bonuspoeng:
    113
    Korrekt! Men husk at da har du «brukt opp» de 20.000 statuspoengene for 2021. Det betyr at om du skal ha gull året etter så er du avhengig av å bruke dnb saga mc for 200.000 i perioden 1.1.22-31.05.22. Du har ikke da høsten 2021 til å tjene opp de første NOK 100.000 / 10.000 statuspoengene.

16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ringte inn, alt var vist på stell. Så feilmeldingen som kom opp var det bare ignorerer. Poengene fikk jeg vita at ville komme i januar.

SVG_flyer and trygveat like this.
  17. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,564
    Bonuspoeng:
    113
    Det var god nyhet. takk for info

18. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    I dag ramlet det inn 6000 poeng fra min SAS Amex Elite konto og jeg har da vitterlig ikke foretatt meg noe som helst annet enn å bruke kortet på vanlig vis. Noen som har en forklaring? Har ikke tilleggskort og har heller ikke bestilt.

19. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183

Du har meldt deg på kampanjen hvor du fikk 6000 for 10 000 spend i Desember?

Points4Fun liker dette
  20. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,318
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her... ikke meldt på noen kampanje...

Del denne siden