SAS AmEx Q&A

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. mai 2018.

1. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    Takk! Du har helt rett:) Måtte lete opp bekreftelsen fra Amex for påmeldingen. Tror jammen jeg begynner å miste grepet på poengjakten i all denne COVID elendigheten:p

Vaskehanske, RoadKing and jgroneng like this.
  2. Svein123

Svein123 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,
    Jeg har 100.000 poeng og en CT bonus som går ut 28.02.2021 til salgs viss noen ønsker.
    Kontakt meg på 92090222. Kom med bud på dette :)

3. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,360
    Bonuspoeng:
    113
    Last edited: 14. des 2020
    MarkSS and RoadKing like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,668
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden ....

5. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    jeg fikk, men kona fikk ikke. kan hun bruke min link?
    er dette til alle aller kun de som fikk epost?

6. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noe link - jeg har premium, men fikk ikke denne eposten heller...

7. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,626
    Bonuspoeng:
    183
  8. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    trygveat liker dette
  9. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ekstrakort søkes om i primærkortholders navn? Alternativt, kan jeg bestille ekstrakort til samboeren på min amex og til meg på hennes amex?

10. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har kjennskap til hvor lang tid det tar fra en bestiller SAS Amex Classic til det blir levert i posten?
    Jeg beste kortet på fredag 11. desember. Lørdag 12. desember fikk jeg e-post om at søknaden er godkjent. Det hadde bare vært kjempedigg å motta kortet innen tirsdag ettermiddag 22. desember, før jeg forlater Oslo.
    I søknaden ble det sagt at jeg at behandlingstiden er 10 dager, men tiden får vise....... Uten rask levering vil jeg ikke klare omsetningskravet på 25 000 kr innen 28.2.2021 for å motta velkomstbonusen på 18 000 Eurobonus poeng..... Jeg hadde tenkt å hamstre gavekort på Nordic Choice med rabatt før nyttår. Håper Amex fungerer hos Nordic Choice hotels :).

11. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,626
    Bonuspoeng:
    183
    Ekstrakort på hverandres kort fungerer iallfall fint. Kjekt å ha i tilfelle man har behov for help til å dra i land CT.

Gullars liker dette
  12. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,626
    Bonuspoeng:
    183
    10 dager har stemt nokså bra her i høst. Konvolutten har returadresse i USA, så antar kortet produseres og sendes derfra.

Det fungerer fint :)

eventyrer liker dette
  13. ghti

ghti Nytt Medlem

Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har hatt Amex Elite en stund har nettopp ramt de 150k så satser på CT tikker inn en av dagene. Så tenkte at jeg ville droppe Elite kortet og har nettopp bestilt et classic for å få de 18k poeng i kampanjen de kjører nå.

Etter jeg bestilte ser jeg det bare gælder «nye» kunder, noen der kjenner der definisjon av nye kunder her? Kunde hos Amex eller en der ikke allerede har Classic kort?

14. MarkSS

MarkSS Medlem

Likes mottatt:
    878
    Bonuspoeng:
    93
    Gjelder dessverre bare nye amex kunder. Mange som har forsøkt tilsvarende på 30 000 premium kampanjen uten resultat.

15. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel litt tidlig å påstå dette enda?
    Amex skrev jo selv i nåværende premium kampanje "Poengene overføres til din konto i løpet av januar 2021."
    Eller er det noen som kan bekrefte at de har fått disse 30 000 poengene?

Det var også tilsvarende kampanje på ca. samme tid i fjor, da mener jeg også poengene kom en stund etterpå.

Jeg har Elite, men bestillte meg Classic kortet under kampanjen i sommer, og fikk da poeng, riktignok med en gang, men da stod det heller ikke noe om at poengene kom etter en hvis tid.

Har også gått for premium på denne kampanjen og klart spend, satser på at jeg får poeng, men gråter ikke om de uteblir.

trygveat liker dette
  16. MarkSS

MarkSS Medlem

Likes mottatt:
    878
    Bonuspoeng:
    93
    Sant det, kan hende det kommer en positiv overraskelse i januar.
    Baserte det på at flere hadde ringt amex og fått bekreftet at tilbudet denne gangen kun var for nye amex kunder, samt at poeng ved slike kampanjer som regel kommer med en gang man når spend. (Som 6000 poeng kampanjen for elite nå i desember). Der stod det og noe i samme duren: «Poengene overføres innen 30 arbeidsdager» etter å ha nådd 10k.

Personlig er jeg helt ny amex kunde og tegnet med premium kort kampanjen. Er nå på rundt 28k i spend, så oppdaterer om poeng kommer umiddelbart straks jeg når 30k!

freddyen and Lars J like this.
  17. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,839
    Bonuspoeng:
    93
    Kan trøste deg med at eg ikkje skjønte bæret sjøl når eg såg det var komt 6000 poeng frå AmEx på konto i dag. Kudos til AmEx for kjapp overføring!

Last edited: 18. des 2020
  18. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor lang tid pleier det ta fra en oppgraderer kort, til det nye kortet kommer opp i oversikten på amex siden, oppgraderte til elite for over 10 dager siden men ikke mottatt kort eller sett det nye på amex side.

19. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er også helt ny Amex kunde (aldri hatt noe som helst kort fra dem tidligere) og har nådd 30 000 i omsetning omkring en uke siden. Jeg har ennå ikke fått poengene og jeg husker at dem skrev at poengene skulle komme senest i februar. Så det har ingenting å si at ingen har fått poengene så langt.

20. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,779
    Bonuspoeng:
    93
    Må man ha fått den mailen for at det skal gå greit? Eller holder det å søke om ekstrakort?

Del denne siden