Siste var denne, fra i sommer: https://www.flysas.com/en/friends/ Kode: TRAVELERSLOVETHESUN Men den virker ikke nå, og det har ikke kommet noen ny kode etterpå
https://www.flysas.com/en/friends/ Da er det dags for ny F&F! Siden er aktiv igjen, med en av kodene som har vært i bruk før. Gitt frist om en uke tenker jeg vel at epostene skal begynne å tikke inn snart. Bestill fram til og med 11. oktober. Tilgjengelig i Go og Plus klasse (ikke Business). Voucher kan brukes som (del)betaling. Reiseperiode Europa 1/11 - 31/03 Reiseperiode USA / Asia: 1/11 - 30/04
samme som post 98. Vil ikke dele direkte, men vierreisende på engelsk. Ser ut som om de ikke er helt klare enda? Finner ikke noe i november
Reise til LAX bestilt siste helg i januar og bud for oppgradering lagt inn på F&F I F&F kampanjen blir det 67 000 statuspoeng og plutselig er jeg EBD for 9. år …..
Så kan man vel anta at tilbudet om 4x ekstra poeng også gjelder om man benytter denne kampanjen? Kan i så fall bli en rimelig måte å skaffe seg litt statuspoeng
Noen som har tips til å skaffe 13k poeng billigst mulig i desember eller januar med denne kampanjen, med utgangspunkt i KRS eller til nød OSL?
En helg i Berlin? KRS-OSL-BER i klasse A koster kr 2500,- t/r og gir 4500 * 4 statuspoeng. Har du allerede gullkort (25% økt opptjening) kan du spare noen hundrelapper ved å fly Go en av veiene og fremdeles få nok poeng.
No har eg ikkje mysa veldig mykje, men eit søk på ATH–OSL 13/2 viser same pris på F&F-sida som på den vanlege sida, altså 1 970 kroner i SAS+. Ikkje mykje å skryta av overfor venene... 14/2 er det 500 kr billegare med F&F på ruta OSL–KKN mot ordinære billettar, så det er ikkje heilsvart!
kr 1970 er Plus Pro? Det er kun SAS Plus Smart som er rabattert, og for avgangen du viser til skiller det kr 220 mellom F&F og vanlig pris. Trolig en bug at Pro-prisen også er markert med F&F.
Eg har myst mykje på ruta BGO-LAX-BGO etter at 4x kom fram og eg hadde fått ja fra øvrigheta. I Plus er billettane 4000kr billigare med F&F enn dei var i dag tidleg.
Ah, det var det med å lesa alle vilkåra, då... Men reisa OSL–KKN var òg i PRO, ikkje SMART, og den var altså 500 kr billegare i F&F-tilbodet... Hm...
Er i planleggingsprosess på en tur til California til jul, og cirka 4000 kr lavere i Plus her stemmer også greit. Eller fra et annet POV; en tusenlapp ekstra hver vei fra normalprisen i Go. Det er verdt å ta med seg. Nå er spørsmålet bare hva slags innreisebetingelser som blir gjeldende.