Får aldri, men er kun LTG. Gunstig priser OSL-HEL; direkte rute kr 776 i Go Smart Bio gir 1800 grunnpoeng, mot Go Smart kr 576 som gir 250 poeng, Men det er vel en destinasjon som kun undertegnede (og eks-forloveden) er interessert i.
Har hatt mere tid til å lete nå, men finner ingen kampanjepriser til sørlige europa i februar eller mars. USA klarer jeg derimot finne noe for.
Noen prediksjoner om når neste friends and family tilbud kommer? Er i prosessen med å planlegge tur til Venezia mot slutten av mars
I fjor var det F&F 27. september og 6. desember. I år var siste F&F 26. september. Om det betyr at vi kan forvente oss jule-F&F i år også vet jeg ikke.
Dette er historikk for julekampanjen: 2022: 6. Desember 2021: 6. Desember 2020: 15. Desember 2019: 10. Desember 2018: 18. Desember Ikke mist håpet enda
Ser ut som at du har rett med 12. Etter midnatt endret nettsiden for F&F seg fra ingen kampanjer til å skrive inn passord Prøvde meg på listen med gamle passord uten hell, så får satse på at noen snille sjeler her inne kan dele når det blir sendt ut
Eksempelpriser Plus A-klasse på langrute: OSL-MIA 8899 -> 7227 OSL-SFO 8549 -> 7017 OSL-HND 13604 -> 13604 (ingen rabatt?) OSL-PVG 12396 -> 12396 (ingen rabatt?)
Tror ikke det er så vanntett som den fraseringen vil ha det til. Ser ut som om den personlige linken er først og fremst ment til å spore bruk av linken tilbake til mottaker. Som ikke vil si at det ikke muligens blir aktivert en sperre senere.
Kikker på priser til LAX, men virker som at det kun ligger ca. 100-200 kr billigere enn vanlig pris. Go Light kommer også opp med "kampanjepris", men før har vel alltid F&F vært med inkl. baggasje?
Har selv kommet inn og finner ganske gode priser allikevel om jeg bare er Gold! Så her skal bookesknappen gå varm
Go Light har ikke tidligere vært en greie under F&F tror jeg? Fra kampanjesiden: Ser ut som om de har knotet det til med datoene og tilgjengeligheten også… Glemte sikkert å oppdatere fra forrige gang.
Jeg finner ingen kampanjepriser. Har søkt til flere destinasjoner på ulike datoer (ikke usa). Har forsøkt logge inn også. Virker som jeg blir kastet til vanlig side idet jeg trykker søk. Fryktelig irriterende.. håper det bare er sas IT et lite øyeblikk
Du behøver ikke å logge deg inn. Bruk : TOGETHERWEMOVESCANDINAVIA På : https://www.flysas.com/en/friends/ Nei F&F har aldri solgt Go-Light,bare Go-Smart. Nå er det plutselig blitt Go-Light på F&F. Prisene er stort sett IKKE markert som kampanje,selv om det er det er kampanje,eks her. Lurer du på om F&F virker så søk ARN i dec,så er mange 2000-3000kr priser til 599kr Eks priser med F&F til Berlin i Jan. Eks priser samme dag uten F&F.